  • 21. Data: 2005-06-22 13:26:16
    Temat: Re: Re[2]: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > kiedys wyplacaly, na pewno jakies 8-10 lat temu

    Ale teraz nie wypłacają. Możesz przekonywująco wyjaśnić co komu po
    informacji, że wypłacały dychy 8 lat temu :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 22. Data: 2005-06-22 13:30:52
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > Ale teraz nie wypłacają. Możesz przekonywująco wyjaśnić co komu po
    > informacji, że wypłacały dychy 8 lat temu :-) ?

    bo sie dziwie dlaczego 8 late temu mogly a teraz nie. Wielkosc papierka sie
    przeciez nei zmienila

    sq

  • 23. Data: 2005-06-22 13:32:06
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-06-22, Artur O. <d...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    /warszawa_a_2.html

    > Mala ankieta.
    > Ktore bankomaty umozliwiaja wyplate banknotow 10 i 20 zl ????
    > W Polsce z tak podstawowymi funkcjami sa klopoty.

    20 PLN - PKO BP
    10 PLN - KretytBank

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 24. Data: 2005-06-22 13:32:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > bo sie dziwie dlaczego 8 late temu mogly a teraz nie. Wielkosc
    > papierka sie przeciez nei zmienila

    I tak się dziwisz od 8 lat ;-))) ? Współczuję ;-))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-06-22 13:36:31
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > I tak się dziwisz od 8 lat ;-))) ? Współczuję ;-))

    no, permanentny karpik ;)

    ale wiesz kiedys 10 zlotych dla mnie to bylo duzo i starczalo na dlugo ;-) .
    Teraz juz by nie starczalo, wiec ze tak powiem wisi mi to ;)

    sq

  • 26. Data: 2005-06-22 13:43:33
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Glenn dnia 06/22/2005 03:26 PM napisał(a) co następuje:

    > Ale teraz nie wypłacają. Możesz przekonywująco wyjaśnić co komu po
    > informacji, że wypłacały dychy 8 lat temu :-) ?

    Co prawda nie sprawdzałem *ostatnio*, ale jakieś kilka miesięcy temu
    wypłaciłem 10zł kartą Inteligo z bankomatu PKO BP w Krakowie. Może to
    zależy od "regionu"?

    Marek

  • 27. Data: 2005-06-22 14:25:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Grzes napisał(a):
    > A jakby ktos chciał 20 zł to by bankomat podarł setkę na 5 części?
    >
    > Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    /warszawa_a_2.html

    Czy możesz z łaski swojej odpisywać POD treścią wiadomości i ciąć cytaty?

    K.

  • 28. Data: 2005-06-22 14:30:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    LPoD napisał(a):

    > "Żubry"

    W PeKaO SA minimum 20 zł.

    K.

  • 29. Data: 2005-06-22 14:30:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MarekM napisał:

    > Co prawda nie sprawdzałem *ostatnio*, ale jakieś kilka miesięcy temu
    > wypłaciłem 10zł kartą Inteligo z bankomatu PKO BP w Krakowie. Może to
    > zależy od "regionu"?

    Raczej od maszyny. Ze 2 lata temu *na pewno* wypłacałem 10 zł z
    bankomatu PKO BP, dlatego bardzo się zdziwiłem kiedy jakiś czas temu
    przekonałem się, że w wiekszości ATM-ów PKO BP nie można już wypłacać
    dych. A tak swoją drogą to PKO ma strasznie dużo bankomatów różnych
    producentów.

    K.

  • 30. Data: 2005-06-22 14:36:55
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    > Czy możesz z łaski swojej odpisywać POD treścią wiadomości i ciąć cytaty?

    to o cięciu cytatów co żart jest?