  • 1. Data: 2012-06-26 08:42:14
    Temat: Reszta wisienek od Synka
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Niniejszym informuję, że zainkasowałem resztę wisienek z Alior Sync.
    Logując się przed chwilą zauważyłem w historii rachunku:
    Kwota w oryginalnej walucie operacji: 50,00 PLN
    Data operacji: 25.06.2012
    Data księgowania: 25.06.2012
    Typ operacji: Uznanie
    Tytuł płatności: Konkurs TY i SYNCpremia za 3 transakcje kartą

  • 2. Data: 2012-06-26 10:07:16
    Temat: Re: Reszta wisienek od Synka
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-26 08:42, eisenberg pisze:
> [...]
    > Data księgowania: 25.06.2012
    > Typ operacji: Uznanie
    > Tytuł płatności: Konkurs TY i SYNCpremia za 3 transakcje kartą

    dzisiaj pewnie kolejne transze elixir rusza po 11

    gregor

  • 3. Data: 2012-06-26 18:51:04
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Na jakie minimalne transakcje musi być płatność żeby dostać premię 50 zł i
    czy wchodzi w to płatność kartą przez internet np. doładowanie telefonu za 5
    zł.

  • 4. Data: 2012-06-26 19:59:24
    Od: a...@g...pl

    kowtow wrote:

    > Na jakie minimalne transakcje musi być płatność żeby dostać premię 50 zł i
    > czy wchodzi w to płatność kartą przez internet np. doładowanie telefonu za
    > 5 zł.

    Dowolne. Najtaniej chyba "doładowanie" sobie prowizji na allegro, 3 x
    1,01PLN płacąc kartą.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2012-06-26 20:47:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.06.2012 19:59, a...@g...pl pisze:

    > Dowolne. Najtaniej chyba "doładowanie" sobie prowizji na allegro, 3 x
    > 1,01PLN płacąc kartą.

    Wlasnie tak zrobilem i czekam na rozliczenie. Ktos moglby napisac ile to
    trwalo, jesli tak ktos robil?

  • 6. Data: 2012-06-26 20:50:14
    Od: gregor <g...@s...pl>

> [...]
    > Data księgowania: 25.06.2012
    > Typ operacji: Uznanie
    > Tytuł płatności: Konkurs TY i SYNCpremia za 3 transakcje kartą

    juz mam kase i komplet wisienek
    (moj 1 raz : - nie liczac meritum 30 pln)

    gregor

  • 7. Data: 2012-06-27 11:14:04
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Również z przyjemnością potwierdzam skasowanie wisienek dzisiaj ok. godz.
    11.00

    To co? Zamykamy Synca? Czy czekamy aż wprowadzą, wzorem Aliora-Tatusia,
    opłaty za kartę? :))

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 8. Data: 2012-06-27 11:24:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Cze, 11:14, "mohonk" <m...@g...pl> wrote:

    > To co? Zamykamy Synca? Czy czekamy aż wprowadzą, wzorem Aliora-Tatusia,
    > opłaty za kartę? :))

    Jeszcze trzeba kupic samochod przez internet ;)

  • 9. Data: 2012-06-27 11:25:03
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-27 11:14, mohonk pisze:
> [...]
    > 11.00
    >
    > To co? Zamykamy Synca? Czy czekamy aż wprowadzą, wzorem Aliora-Tatusia,

    Ja na razie przyzwyczajam się do bankomatów innych banków niż mBank :)
    I będę ciągną póki darmowe jest to co jest

    gregor

  • 10. Data: 2012-06-27 11:41:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 23:42:14 -0700, eisenberg napisał(a):

> [...]
    > Data księgowania: 25.06.2012
    > Typ operacji: Uznanie
    > Tytuł płatności: Konkurs TY i SYNCpremia za 3 transakcje kartą

    Wczoraj się transakcje rozliczył i właśnie wiśnie się pojawiły. Cóż
    pozostaje korzystać z CB5, bo tak szybko może odejść ;)

    --
    xbartx