  • 1. Data: 2012-06-25 15:56:55
    Temat: Pytanie z praktyki: - brak środków a zmiana PIN w Bankomcie
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Witajcie, mam kartę z OFF PIN wiec nie będę robił z siebie pajaca w klepie.
    Klepiąc 2x nowy, a karta dopiero za trzecim razem pomyśli "może zmieni pin" i
    zapyta w banku....

    DLATEGO!
    Mam pytanie do znawców, mogę ją wpakować w "chipowy" bankomat BZWBK, zażądać
    kwoty wyższej niż jest na kocie. A dobry bankomat wgra mi na chip, nowy PIN,
    jednocześnie odmawiając wypłaty?

    testował ktoś w praktyce?

  • 2. Data: 2012-06-25 17:17:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:56:55 +0000, napisał(a):

> [...]
    > zażądać kwoty wyższej niż jest na kocie. A dobry bankomat wgra mi na
    > chip, nowy PIN, jednocześnie odmawiając wypłaty?

    Wydaje mi się, że aby się dostać do bankomatu będzie sprawdzony PIN i to
    raczej online.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-06-25 21:49:30
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:56:55 +0000, napisał(a):

    > Wydaje mi się, że aby się dostać do bankomatu będzie sprawdzony PIN i to
    > raczej online.

    Co nie zmienia faktu, że podczas autoryzacji bank powinien wysłać na
    kartę nowy PIN off-line.

  • 4. Data: 2012-06-25 22:36:02

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):
    > Co nie zmienia faktu, że podczas autoryzacji bank powinien wysłać na
    > kartę nowy PIN off-line.

    I chyba tak jest, dla pewności 2x próbowałem wypłacić kwotę większą niż mam.
    Bankomat BZWBK grzecznie odmówił - chwilę myślał... Był z tych "czipowych":)
    Bo nie omieszkał o tym poinformować :)

    Pacjent:
    Karta debetowa Sync, dostałą w bankomacie offa, bo grzecznie autoryzowała się
    w lidlu. A jak wiemy tam jest 1F (autoryzacja+pin off)