  • 1. Data: 2012-06-26 08:44:24
    Temat: millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Są gdzieś pozbierane / poanalizowane?
    Np ostatnia aukcja - max 7.1% czyli nieźle.
    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

    Ew. jakieś "całościowe" i ogólne opinie, ale aktualne na teraz?

    Informuję, że przeczytałem:
    http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/1349-auk
    cje-lokat-millenium-vs-oprocentowanie-lokat-zwyk-ych
    .html
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/aukcje;lokat;termin
    owych;w;millennium;millenet,watek,666218.html
    (oba nieco nieświeże)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2012-06-28 15:23:24
    Temat: Re: millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 26.06.2012 o 08:44 maruda <m...@n...com> pisze:

    > Są gdzieś pozbierane / poanalizowane?
    > Np ostatnia aukcja - max 7.1% czyli nieźle.
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

    Mi dzis zalozylo na 7,3%. Testowalem od 7 do 7,3 co 0,1. W ubieglym
    tygodniu probowalem 7,25 - 8, co 0,25 wiec zostalem z niczym...

    MK

  • 3. Data: 2012-06-28 16:41:35
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-06-28 15:23, MK pisze:

    /produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

    > Mi dzis zalozylo na 7,3%. Testowalem od 7 do 7,3 co 0,1. W ubieglym
    > tygodniu probowalem 7,25 - 8, co 0,25 wiec zostalem z niczym...
    >
    > MK

    Gratuluję. Ja się załapałem na 7.1 (druga na 7.0). I tak nieźle :)
    Wyjęte z Optimy, gdzie było 5.8.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 4. Data: 2012-06-28 16:58:37
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    SQLwiel <_...@g...com> napisał(a):
    > Gratuluję. Ja się załapałem na 7.1 (druga na 7.0). I tak nieźle :)
    > Wyjęte z Optimy, gdzie było 5.8.

    Przejrzałem ofertę produktu i mam kilka pytań.

    Czy te lokaty zawsze są tylko na 15 dni? W historii widzę tylko ostatnich 5.

    Czy bank informuje w jakiś sposób o noworozpoczętej aukcji, czy trzeba
    sprawdzać w systemie transakcyjnym? W demo widzę, że zawsze są to cztery dni
    zaczynając od poniedziałku.

    Rozumiem, że środki muszą być dostępne na koncie i w momecie złożenia oferty w
    akucji zostają zablokowane do czasu roztrzygniecia, a wtedy albo jest
    zakladana z nich lokata, albo zwracane są konto?

  • 5. Data: 2012-06-28 17:28:45
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-06-28 16:58, az.anonim pisze:

    > Czy te lokaty zawsze są tylko na 15 dni? W historii widzę tylko ostatnich 5.

    Jak na razie - chyba tak. Zakładane w czwartek, trwają do piątku za 2
    tyg. Tutaj "szykana", bo jeśli się zagapisz, to kasa zostaje do
    poniedziałku bez %. Trzeba sobie nastawić budzik, żeby w ten piątek do
    południa wylać tam, gdzie podrosną.

    > Czy bank informuje w jakiś sposób o noworozpoczętej aukcji, czy trzeba
    > sprawdzać w systemie transakcyjnym? W demo widzę, że zawsze są to cztery dni
    > zaczynając od poniedziałku.

    Po prostu co tydzień są.

    > Rozumiem, że środki muszą być dostępne na koncie i w momecie złożenia oferty w
    > akucji zostają zablokowane do czasu roztrzygniecia,

    Nie są blokowane. Muszą być dostępne w chwili zamknięcia aukcji, czyli w
    praktyce - pierwszym eliksirem w czwartek muszą trafić na konto w Mille.

    a wtedy albo jest
    > zakladana z nich lokata, albo zwracane są konto?

    Można też (bedąc durniem) zgodzić się w formularzu na założenie lokaty
    3%/15d :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 6. Data: 2012-06-28 19:01:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 16:58 az.anonim <a...@g...pl> pisze:

    > Czy bank informuje w jakiś sposób o noworozpoczętej aukcji, czy trzeba
    > sprawdzać w systemie transakcyjnym? W demo widzę, że zawsze są to cztery
    > dni
    > zaczynając od poniedziałku.

    Trzeba zagladac na strone...

> [...]
    > akucji zostają zablokowane do czasu roztrzygniecia, a wtedy albo jest
    > zakladana z nich lokata, albo zwracane są konto?

    Nie. Srodki musza byc na koncie w momencie zamkniecia aukcji, czyli o
    15.00. Srodki nie sa blokowane. Jak nie bedzie ich na koncie w momencie
    zamkniecia aukcji oferta jest po prostu anulowana...

    MK

  • 7. Data: 2012-06-29 20:40:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    SQLwiel <_...@g...com> wrote on 2012-06-28_17:28

> [...]
    > do poniedziałku bez %. Trzeba sobie nastawić budzik, żeby w ten
    > piątek do południa wylać tam, gdzie podrosną.

    Czy dalej jest limit na przelewy internetowe? Parę lat temu miałem
    zamiar bawić się w te klocki ale dziennie można było
    wytransferować 25k czy 30k, a zwiększenie limitu trzeba było
    negocjować indywidualnie, więc wtedy zrezygnowałem.

    witrak()

  • 8. Data: 2012-06-29 20:46:55
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-29 20:40, witrak() pisze:
    > Czy dalej jest limit na przelewy internetowe?

    Teraz maksymalny (bez negocjacji) to 50k.

  • 9. Data: 2012-06-29 20:49:43
    Od: " " <a...@g...pl>

    > z=B3o=BFenia =

    > Nie. Srodki musza byc na koncie w momencie zamkniecia aukcji, czyli o =
    >
    > 15.00.

    A ostatnia sesja wychodząca kończy się o 14:30...

  • 10. Data: 2012-06-29 23:36:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    osa <o...@g...pl.ee> wrote on 2012-06-29_20:46

    > Teraz maksymalny (bez negocjacji) to 50k.
    No, to też nie jest zachęcające...

    witrak()