  • 1. Data: 2012-06-25 22:46:33
    Temat: Lokata w mbanku
    Od: Olo <j...@w...pl>

    Co o tym sądzicie, dzwonił ktoś już do nich?

    "Ogromny procent na mLOKACIE!

    Tylko do 30 czerwca br. możesz skorzystać z rewelacyjnej oferty mLOKATY!
    Oferta dotyczy nowych środków ulokowanych w mBanku po 21.06.2012r.,
    które nie pochodzą z rachunków lub inwestycji w ramach grupy BRE Bank SA

    oprocentowanie: 6,5% w skali roku
    minimalna kwota lokaty: 10 000 PLN
    czas trwania: 3 lub 6 miesięcy"

    http://www.mbank.pl/promocje/oszczednosci/lokata-kor
    zystny-procent.html
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2012-06-25 23:00:21
    Temat: Re: Lokata w mbanku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olo napisał(a) :
    > Co o tym sądzicie, dzwonił ktoś już do nich?

    Sądzimy, że rozpoczynanie drugiego tematu wynika z tego, że
    niektórzy uważają, że grupy dyskusyjne służą do pisania, nie do
    czytania ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-06-25 23:28:55
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-25 23:00, Zbynek Ltd. pisze:

    > Sądzimy, że rozpoczynanie drugiego tematu wynika z tego, że niektórzy
    > uważają, że grupy dyskusyjne służą do pisania, nie do czytania ;-)

    No, tak. Było i to nawet dzisiaj. Na swoje usprawiedliwienie mogę
    powiedzieć, iż znalazłem dopiero jak napisałeś, że było.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.