  • 1. Data: 2012-06-25 18:07:54
    Temat: [mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma
    jeszcze oszczędności? ;)

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,
    gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.htm

  • 2. Data: 2012-06-25 19:08:44
    Temat: Re: [mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    > Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma
    > jeszcze oszczędności? ;)
    >
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,
    gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.htm

    kaski zabrakło i nie chce się rączek brudzić mniejszymi kwotami

    erator/

  • 3. Data: 2012-06-25 20:02:47
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-25 18:07, osa pisze:
> [...]
    oszczędności? ;)

    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,
    gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.htm

    Tylko przez mlinie ...bleehh, a gdzie regulamin?

  • 4. Data: 2012-06-25 21:07:08
    Temat: Re: lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 25 Cze, 18:07, osa <o...@g...pl.ee> wrote:
    > Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma
    > jeszcze oszczędności? ;)
    >
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,
    gorace-oprocentow...

    Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
    internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.
    Aż tak oszczędzają na informatykach ?

  • 5. Data: 2012-06-25 21:12:51
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-25 21:07, Clegan pisze:
    > Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
    > internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.
    > Aż tak oszczędzają na informatykach ?

    A oferta gorsza niż w marmurach...

  • 6. Data: 2012-06-26 09:57:57
    Od: " koko" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

    > A oferta gorsza niż w marmurach...
    Gorsza? A gdzie znajdziesz lepsze oprocentowanie nie licząc śmieciowych lokat
    do 10 tys. ?

  • 7. Data: 2012-06-26 10:37:27
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    koko <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Gorsza? A gdzie znajdziesz lepsze oprocentowanie nie licząc śmieciowych
    lokat
    > do 10 tys. ?

    W Neobanku lokata 3M 6,6% :)
    min. wkład to 5000 zł, max. 1000000 zł

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 8. Data: 2012-06-26 11:57:03
    Od: Oli <O...@a...com>

    mohonk napisał:
    > lokat
    >>

    > W Neobanku lokata 3M 6,6% :)
    > min. wkład to 5000 zł, max. 1000000 zł

    hm, z tego co widzę aktualnie oferta specjalna 3M 6.0%
    Lepsza choć tylko jednorazowa lokata wysoki procent 9.0% 2M do 10k
    Wymaga jednak zakładania konta przez telefon oraz podpisania papierowej umowy.

    Pytanie tak mimochodem, czy karta jest obowiązkowa czy można z niej zrezygnować, to
    samo co z tokenem. Opłaty?

    --
    Oli

  • 9. Data: 2012-06-26 12:17:30
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oli <O...@a...com> napisał(a):

> [...]
    umowy.

    > Pytanie tak mimochodem, czy karta jest obowiązkowa czy można z niej

    Umowę zawiera się korespondencyjnie. Tożsamość uwierzytelnia się przelewem i
    kserokopią dowodu, którą odsyłasz razem z podpisaną umową. Karty nie trzeba
    zamawiać. Token jest nieobowiązkowy, można uwierzytelniać transakcje kodem
    sms (niestety płatne 20 gr/szt. albo 5 punktów z programu lojalnościowego -
    ja dostałem na start 40 punktów).

    A lokata, o której wspominałem nazywa się "Mistrzowski Procent" - promowana
    na stronie głównej Oddziału Online http://online.neobank.pl/public/classic/

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 10. Data: 2012-06-26 12:42:22
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mohonk <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > ja dostałem na start 40 punktów).
    >
    > A lokata, o której wspominałem nazywa się "Mistrzowski Procent" - promowana

    "Lokata MISTROWSKI PROCENT 6,6% na 3 miesiące to specjalna oferta Lokaty
    onLINE 3M dla nowych klientów". Dziękuję, postoję. To dosyć istotne
    ograniczenie, prawda?

    Generalnie neoBank ma beznadziejną ofertę dla klientów, którzy mają już u nich
    konto (najlepsza: 6% na 1 rok). Praktycznie wszystkie promocyjne lokaty są
    kierowane do nowych klientów. Więc liczcie się z tym, że założycie w sumie
    jedną lokatę.