  • 21. Data: 2019-08-28 23:59:33
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d6515d6$0$17362$6...@n...neostrada.pl

    > PS. Ja pier... kiedy ten parszywy spamer zajmie się czymś pożytecznym ;-)

    Wg mnie Ty jesteś parszywy. nie Twój przedmówca.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-08-29 07:38:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 22:30, J.F. pisze:

    > Prawdziwy zarobek jest dopiero na kredytach, ale trzeba klienta namowic.

    Czyli tak jak przypuszczałem. Dużo wiatru. Mało zysku.
    Ale zapewne można coś zoptymalizować podatkowo albo uzasadnić
    zatrudnienie marketigowców (co jest dopiero ścierwo na tej planecie ;-) )

  • 23. Data: 2019-08-29 07:41:40
    Od: z <...@...pl>

    > Wg mnie Ty jesteś parszywy. nie Twój przedmówca.

    Bo widzisz... każdy spamer to PRZEBRZYDŁY SPAMER. ;-) Przynajmniej ma
    jakiś cel/ideę.
    Ty jesteś bardziej WIATROWY.
    Wszędzie cię pełno a jak poszukać pożytecznych treści to tylko przeciąg
    pozostaje.
    Nie wiem który gorszy.

  • 24. Data: 2019-08-29 11:10:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Czyli tak jak przypuszczałem. Dużo wiatru. Mało zysku.

    Kto wie. latwiej namowic klienta na kredyt, jak juz jest klientem :-)

    >Ale zapewne można coś zoptymalizować podatkowo albo uzasadnić
    >zatrudnienie marketigowców (co jest dopiero ścierwo na tej planecie
    >;-) )

    Tez masz powod do narzekania.
    Chca zaplacic, zaplaca, ich pieniadze, nie twoje :-)

    P.S. Musieli sobie wysokie cele postawic ... bo juz 550 +

    https://550plus.bnpparibasplus.pl/

    Ale ... wyplata za rok, wiec beda klienta mieli dluzej.
    Czesc to 3% zwrotu z platnosci, wiec trzeba wydac jakies 3400 ... ale
    to chyba w 2 miesiace, wiec jakies 1700/mc.

    Czyli sobie aktywnego klienta hoduja ... a on potem przeskoczy do
    innego banku :-)
    A moze Google i Apple cos doplacaja - bo promocja jakby z nimi sie
    wiaze ?

    J.

  • 25. Data: 2019-08-29 14:30:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 11:10, J.F. pisze:
    > Tez masz powod do narzekania.
    > Chca zaplacic, zaplaca, ich pieniadze, nie twoje

    Jak nie moje? Przecież banki przerzucają wszystkie koszty na klienta.
    TAKA TU PANUJE DOKTRYNA ;-)

  • 26. Data: 2019-08-29 14:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jak nie moje? Przecież banki przerzucają wszystkie koszty na klienta.
    >TAKA TU PANUJE DOKTRYNA ;-)

    Doktryna prawidlowa, bo bank jest od zarabiania.

    Ale biorac pod uwage, ze wszystko (co uzywam) mam darmowe, to jakos
    nie czuje sie przerzucony.
    Tamci panstwo placa :-)

    J.

  • 27. Data: 2019-08-30 13:22:29
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 21:37:20 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > spróbuje. gdybam, ale moim zdaniem, wielu ludzi sądzi że spełnienie
    > wymogów banku, w terminie, w kwocie, w pamiętaniu o dodatkowej karcie
    > płatniczej, jest banalne. No bo innego wyjaśnienia nie widzę, a promocje
    > ma każdy znany mi bank, więc na czymś musza zarabiać... co nie?
    > Ciężko jest żyć (2+2), nie wydając 1000zł (m-c) w sklepach. Więc czemu
    > nie skorzystać z oferty gdzie za wydanie 4x1000zł masz 400zł? (KK city)
    > JEśli ktoś nie ma wewnętrznego hamulca to będzie płacił za... swoją
    > głupotę albo rozrzutność. ja mam i na takich promocjach zarabiam.

    Zgadza się. Tego typu promocje są dla osób świadomych, posiadających samokontrolę.

  • 28. Data: 2019-08-30 14:17:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-30 o 13:22, jakdorobic.com pisze:

    > Zgadza się. Tego typu promocje są dla osób świadomych, posiadających samokontrolę.

    Odpowiedz na zadane pytanie.

    Jakie pieniądze osiągasz z "wisienek" a jakie z prowadzenia spamerskiej
    strony?

  • 29. Data: 2019-08-30 14:19:02
    Od: z <...@...pl>

    Pytanie dodatkowe:
    Czy sprzedajesz już oprogramowanie do obsługi dużej ilości kont?
    Zapewne przy tak intratnym interesie byłoby bardzo pomocne ;-)

    Spoko. Nie chcę tantiem za pomysł ;-)

  • 30. Data: 2019-08-31 12:49:47
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2019 11:44:30 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Rzeczywiście spółeczka z kapitałem 5k i jednym
    "sam-sobie-sternikiem-żeglarzem-okrętem" - a lista działalności długaśna ;>

    > Akurat w promo jest to niezbędne - jak mają Ci wypłacić kasę za założenie konta, to
    bank musi im powiedzieć, kto konto założył - a to już jest objęte tajemnicą bankową.

    > A tam duży, póki co - i jeszcze długo - jest to i będzie zlepek, jak się nie
    udławią łykaniem raifiego.
    > Zgodzę się absolutnie, że nadaje się tylko do promocji - czy to konta czy KK - a
    potem zamykać, choć mi troszkę żal darmowej debetówki - bardzo dobrze nadaje się do
    robienia zwrotów towarów, za które płaciło się innymi kartami, księgują już
    następnego dnia i to przed południem, więc można zdążyć z przelewem na 3. sesję ;>

    Dawid, znam prezesa tej firmy, to zaufany podmiot. Kapitał zakładowy jest niski, bo
    mamy chore prawo. Od wpłaconego kapitału płaci się 2% PCC. Od 10.000 zł jest to 200
    zł, a od 100.000 zł kwota 2000 zł wyrzucona w błoto. Kapitał zakładowy ma charakter
    iluzoryczny, choćby miał on 1 zł (były takie pomysły) - nie ma to znaczenia. Liczy
    się aktualny stan spółki, a sprawozdanie możesz sobie zamówić w KRS. Kapitał
    zakładowy ma bardziej rolę wizerunkową, choć rzecz jasna 5000 zł bardziej niszczy ten
    wizerunek niż poprawia.