  • 11. Data: 2019-08-28 12:33:07
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 13:37:41 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > MCC, które mogłyby umożliwić zbyt łatwe nabicie transakcji. Są to kody
    > MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Pełną charakterystykę kodów
    > znajdziecie w załączniku nr 2 do regulaminu"
    >
    > Jaja sobie robisz...
    >
    > To ja zaproponuję pewniejszy sposób na zbieranie wisienek.
    > NIE MAM KARTY (znaczy rewolt czasem tylko do netu). Mam w rodzinie jedno
    > konto. Rachunki płaca się same poleceniami zapłaty.
    > Szacuję że miesięcznie oszczędzam tak ze 100 zł. Raz koszty bankowości a
    > dwa UDOWODNIONO że wydawanie plastikiem jest łatwiejsze i

    Wystarczy być świadomym, a wtedy zyskasz podwójnie. Działanie przez zaniechanie jest
    dobre dla osób, które trzeba w życiu prowadzić za rączkę.

    > PS. Ja pier... kiedy ten parszywy spamer zajmie się czymś pożytecznym ;-)

    Musiałbyś mnie zastrzelić :)

  • 12. Data: 2019-08-28 12:54:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 12:33, jakdorobic.com pisze:

    Każdy kalkuluje po swojemu. Gdybym robił to co mi spamerzy i reklamy
    proponują to bym w zimie w trampkach chodził ;-)

    Przyznaj się szczerze że nie czerpiesz dochodu z tych "wisienek" tylko
    ze spamowania o nich.
    Tak robią wróżki, sprzedawcy systemów bookmacherskich czy totka...

    Ta sama metoda i niechlubna branża ;-)

  • 13. Data: 2019-08-28 13:02:08
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    > a z ich ostatniej promocji jakąś kasę dostaliście?
    >
    > ani ja ani kilka innych osób nie dostało, pomimo spełnienia warunków, na
    > infolinii nie potrafili podać powodu dlaczego się nie załapaliśmy "chyba
    > było za dużo chętnych"
    >
    > zamykam tam konto i już w żadne inne promocje się z tym bankiem nie bawię
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS
    >
    > https://finansowewariacje.wordpress.com/

    Hej Robert. O którą konkretnie promocję chodzi? Minęły wszystkie terminy i tak dalej?
    Chętnie pomogę.

  • 14. Data: 2019-08-28 13:11:42
    Od: z <...@...pl>

    "Korzystałeś z promocji Santander Banku, Toyota Banku oraz BNP Paribas?
    Zatem uzupełnij dane do wypłaty premii zanim będzie za późno!"

    To cytat z Twojej strony.
    Czyżby były jakieś problemy z danymi? Jakiś drobny druczek? Coś poszło
    nie tak? FASCYNUJĄCE ;-)

  • 15. Data: 2019-08-28 15:24:01
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2019 13:11:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > To cytat z Twojej strony.
    > Czyżby były jakieś problemy z danymi? Jakiś drobny druczek? Coś poszło

    Zazwyczaj maile wpadają do SPAMu i staram się przypominać uczestnikom promocji o tym
    obowiązku. Ewentualnie podpowiadam jak złozyć reklamację, aby wypłacono premię.

  • 16. Data: 2019-08-28 15:40:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 15:24, jakdorobic.com pisze:

    > Zazwyczaj maile wpadają do SPAMu i staram się przypominać uczestnikom promocji o
    tym obowiązku. Ewentualnie podpowiadam jak złozyć reklamację, aby wypłacono premię.

    Obowiązek uzupełnienia danych? CIEKAWE ;-)
    Za jednym podejściem nie można wprowadzić wszystkich potrzebnych danych?

  • 17. Data: 2019-08-28 15:49:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2019 15:40:03 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Obowiązek uzupełnienia danych? CIEKAWE ;-)
    > Za jednym podejściem nie można wprowadzić wszystkich potrzebnych danych?

    Bo nie chodzi o to żeby wszyscy warunki promocji wypełniali, chodzi o złapanie
    jelenia co założy konto;)

  • 18. Data: 2019-08-28 17:20:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 15:49, Kris pisze:

    > Bo nie chodzi o to żeby wszyscy warunki promocji wypełniali, chodzi o złapanie
    jelenia co założy konto;)

    Co Ty powiesz. ;-)

    Ale uściślając ;-) Jaki pożytek może mieć bank z klienta co szybko
    założy i szybko to konto zamknie?

    Chodzi o statystyki i pozyskiwania? Przecież one też gówno warte są.

    A może jednak są z tego młynu pieniądze? Może te konta wcale nie takie
    darmowe i w rozliczeniu rocznym w skali klientów jakiś majbach jednak
    przybędzie?

    Hmmm... O jednego majbacha tyle zachodu? Tyle zatrudnionych
    marketingowych troli i przebrzydłych spamerów?
    dziwne to wszystko? ;-)

  • 19. Data: 2019-08-28 22:30:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Co Ty powiesz. ;-)

    >Ale uściślając ;-) Jaki pożytek może mieć bank z klienta co szybko
    >założy i szybko to konto zamknie?
    >Chodzi o statystyki i pozyskiwania? Przecież one też gówno warte są.

    A to zalezy.
    Moze glowny udzialowiec takie zadanie prezesowi postawil.
    Albo prezes sobie postawil, zeby sie przed udzialowcami miec czym
    pochwalic.

    >A może jednak są z tego młynu pieniądze? Może te konta wcale nie
    >takie darmowe i w rozliczeniu rocznym w skali klientów jakiś majbach
    >jednak przybędzie?

    Raczej nie na tyle, zeby sie 350zl zwrocilo ... w rok.

    Oplaty drobne sa, latwe do unikniecia. Ilu klientow bedzie placilo ...
    dobre pytanie.

    Cos tam pewnie klienci na tych kontach beda trzymac, wiec bank ma
    darmowe pieniadze.
    Ale IMO - niewiele, chyba, ze przekonasz klienta do przelewania
    pensji.

    Na pewno sa prowizje od placenia karta - ale musi klient chciec nia
    placic.

    Prawdziwy zarobek jest dopiero na kredytach, ale trzeba klienta
    namowic.

    J.

  • 20. Data: 2019-08-28 23:39:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nie wiem jak tę, ale inne promocje w tym wielkim banku organizuje
    >spółka z o.o. z powiatu _pruszkowskiego_, mająca siedzibę w domku
    >jednorodzinnym przy ulicy Polnej.
    >Już to mnie wystarczająco zniechęca.

    O ile pamietam, to juz sie z tym wczesniej spotkalem - promocje
    organizuje inna spolka ...

    >A wymagana zgoda na przekazywanie do tej firmy danych objętych
    >tajemnicą bankową jest kuriozalna.

    Dlaczego ? Jakzesz inaczej organizator moglby sprawdzic czy spelniles
    warunki.

    >Taki duży bank i nie może zrobić promocji we własnym zakresie?

    Jest to zastanawiace ... ale outsourcing, takie modne slowo ...

    J.