  • 1. Data: 2019-08-25 20:40:29
    Temat: curve & KK Citi
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    cześć

    czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ww parą?

    jest ok czy będzie cyrk z prowizjami jak w przypadku doładowywania revoluta?

    właśnie curve dostałem i zastanawiam się czy mogę KK z Citi do niej podpiąć

    ps
    gdyby ktoś potrzebował kod promocyjny to takowy posiadam, po założeniu
    curve z tym kodem dostaniesz 5 GBP na zakupy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 2. Data: 2019-08-26 10:40:45
    Temat: Re: curve & KK Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Z KK citi nie próbowałem, bo pole minowe - nie dość, że jednym biorą prowizję do
    revoluta, a innym nie, to jeszcze w cenniku mają 2% za transakcje DCC - niby curve to
    nie DCC, ale obciążenie w złotówkach przychodzące z Londynu (a nie Lądku Zdroju ;),
    więc mogą jako DCC zakwalifikować.

    Dawno temu robiłem jeszcze experymenty z KK bodajże ING - nawet dało się
    bezprowizyjnie wypłacić z bankomatu.
    Ale teraz mam już zarejestrowane tylko debetówki.

    W ogóle używając curve należy dobrze się przyglądać aktualnym warunkom oraz "fair use
    policy", kombinują z tym.

    Ciekawy jestem w sumie, ile jeszcze pociągną, do spółki z revolutem zmusili banki do
    obniżenia prowizji (póki co na "wielowalutowości", ale sądzę, że już niedługo na
    zwykłych płatnościach) - i przez to ich nisza znika.
    Ostatnio zapraszali mnie do crowdfundingu - co dziwne, w tym samym mailu chwaląc się,
    że zebrali chyba 55M$ od inwestorów. To po co im ten crowdfunding?

  • 3. Data: 2019-08-26 22:24:36
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

> [...]
    się, że zebrali chyba 55M$ od inwestorów. To po co im ten crowdfunding?

    bo chcą być jeszcze lepsi i bardziej revolucyjni od revoluta?

  • 4. Data: 2019-08-27 17:55:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-08-26, Robert Sierant <b...@x...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    się, że zebrali chyba 55M$ od inwestorów. To po co im ten crowdfunding?
    > bo chcą być jeszcze lepsi i bardziej revolucyjni od revoluta?

    Już są, bo mają kartę, która nie jest identyfikowana jako prepaid.
    I do tego całkiem ładną :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2019-08-27 21:16:05
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > Już są, bo mają kartę, która nie jest identyfikowana jako prepaid.
    > I do tego całkiem ładną :)

    ładna jest, ale co z tego jak Apple Pay nie obsługuje ;-/

  • 6. Data: 2019-09-09 13:22:26
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2019-08-25 o 20:40, Robert Sierant pisze:
> [...]
    > gdyby ktoś potrzebował kod promocyjny to takowy posiadam, po założeniu
    > curve z tym kodem dostaniesz 5 GBP na zakupy

    bez problemu, jako płatność w sklepie KK z Citi nie ma żadnych prowizji,
    wypłaty z bankomatu nie testowałem

    Marcin "lolekanabolek"

  • 7. Data: 2019-09-09 13:27:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2019 13:23:14 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > bez problemu, jako płatność w sklepie KK z Citi nie ma żadnych prowizji,
    > wypłaty z bankomatu nie testowałem

    Poczekaj jeszcze na wyciąg.
    I sprawdź dobrze, czy przypadkiem prowizji 2% za "transakcje DCC" nie doliczyli.