  • 1. Data: 2019-08-27 11:53:08
    Temat: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    BNP Paribas od pewnego czasu sam się przelicytowuje w promocjach bankowych. Zaczeło
    się od 150 zł, a obecnie jest aż 350 zł premii na start przy dość łatwych warunkach i
    darmowej karcie debetowej (wcześniej wciskali płatną).

    Zainteresowanie promocją jest ogromne, ponadto do 440 zł można zdobyć w ramach akcji
    karty kredytowej. Okres karencji wynosi tylko 9 miesięcy.

    Wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę, a zarówno prowadzenie konta i
    obsługa karty będą dla Was darmowe.

    Więcej o promocji na moim blogu: https://jakdorobic.com/bnp/

  • 2. Data: 2019-08-27 13:36:52
    Od: z <...@...pl>

    "Co do kwestii płatności kartą, regulamin wyklucza niektóre klasy kodów
    MCC, które mogłyby umożliwić zbyt łatwe nabicie transakcji. Są to kody
    MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Pełną charakterystykę kodów
    znajdziecie w załączniku nr 2 do regulaminu"

    Jaja sobie robisz...

    To ja zaproponuję pewniejszy sposób na zbieranie wisienek.
    NIE MAM KARTY (znaczy rewolt czasem tylko do netu). Mam w rodzinie jedno
    konto. Rachunki płaca się same poleceniami zapłaty.
    Szacuję że miesięcznie oszczędzam tak ze 100 zł. Raz koszty bankowości a
    dwa UDOWODNIONO że wydawanie plastikiem jest łatwiejsze i
    GŁUPSZE/BARDZIEJ ROZRZUTNE.

    Ktoś przebije moje WISIENKI? ;-)

    PS. Ja pier... kiedy ten parszywy spamer zajmie się czymś pożytecznym ;-)

  • 3. Data: 2019-08-27 15:34:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na pewno.
    Szczególnie jest głupsze dla tego, kto kradnie Ci portfel z gotówką.

    -----

  • 4. Data: 2019-08-27 20:24:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-27 o 15:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na pewno.
    > Szczególnie jest głupsze dla tego, kto kradnie Ci portfel z gotówką.

    Ile kosztuje Twój telefon a ile jest warta Twoja tygodniowa wypłata?

    Wiem... Tylko twardziele przyznają się do zarobków ;-)

    PS. Wyświechtany argument. Moznaby jeszcze wspominać o biżuterii czy
    zegarkach...

  • 5. Data: 2019-08-27 21:15:16
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-08-27 o 11:53, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    akcji karty kredytowej. Okres karencji wynosi tylko 9 miesięcy.

    > Wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę, a zarówno prowadzenie konta i

    a z ich ostatniej promocji jakąś kasę dostaliście?

    ani ja ani kilka innych osób nie dostało, pomimo spełnienia warunków, na
    infolinii nie potrafili podać powodu dlaczego się nie załapaliśmy "chyba
    było za dużo chętnych"

    zamykam tam konto i już w żadne inne promocje się z tym bankiem nie bawię

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 6. Data: 2019-08-27 21:37:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > konto. Rachunki płaca się same poleceniami zapłaty.
    > Szacuję że miesięcznie oszczędzam tak ze 100 zł.
    skąd te oszczędności?

    > dwa UDOWODNIONO że wydawanie plastikiem jest łatwiejsze i
    > GŁUPSZE/BARDZIEJ ROZRZUTNE.
    masz racje.
    > Ktoś przebije moje WISIENKI? ;-)
    spróbuje. gdybam, ale moim zdaniem, wielu ludzi sądzi że spełnienie
    wymogów banku, w terminie, w kwocie, w pamiętaniu o dodatkowej karcie
    płatniczej, jest banalne. No bo innego wyjaśnienia nie widzę, a promocje
    ma każdy znany mi bank, więc na czymś musza zarabiać... co nie?
    Ciężko jest żyć (2+2), nie wydając 1000zł (m-c) w sklepach. Więc czemu
    nie skorzystać z oferty gdzie za wydanie 4x1000zł masz 400zł? (KK city)
    JEśli ktoś nie ma wewnętrznego hamulca to będzie płacił za... swoją
    głupotę albo rozrzutność. ja mam i na takich promocjach zarabiam.
    ToMasz

  • 7. Data: 2019-08-27 22:13:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-27 o 21:15, Robert Sierant pisze:

    > zamykam tam konto i już w żadne inne promocje się z tym bankiem nie bawię

    Napisz nam jakie koszty poniosłeś (może nawet nie pieniężne)
    Czyli ile straciłeś na tej promocji?

    PS. Takie info biurwy brukselskie powinny nakazać podawać jak przy
    lekach czy papierosach.
    Czyli: ILE MOŻNA STRACIĆ jak się nie dopilnuje jednej transakcji bo
    będzie miała zastrzeżony kod opisany na fafnastej stronie regulaminu
    promocji...

  • 8. Data: 2019-08-27 22:30:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Reklamacja i nie odpuszczać.
    Wspomnieć o Rzeczniku Finansowym.
    Niestety francuski bank sam się swoimi promocjami zapchał - choć zwykle robił je
    zewnętrzny organizator i mi reklamację szybko załatwili, pierwszą transzę dostałem i
    kolejne przychodziły już bez bólu.
    Więc zajrzyj do regulaminu promo, może złą infolinię męczyłeś.

  • 9. Data: 2019-08-28 10:56:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > było za dużo chętnych"
    >
    > zamykam tam konto i już w żadne inne promocje się z tym bankiem nie bawię

    Nie wiem jak tę, ale inne promocje w tym wielkim banku organizuje spółka
    z o.o. z powiatu _pruszkowskiego_, mająca siedzibę w domku
    jednorodzinnym przy ulicy Polnej.
    Już to mnie wystarczająco zniechęca.
    A wymagana zgoda na przekazywanie do tej firmy danych objętych tajemnicą
    bankową jest kuriozalna.

    Taki duży bank i nie może zrobić promocji we własnym zakresie?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-08-28 11:44:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2019 10:56:47 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > Nie wiem jak tę, ale inne promocje w tym wielkim banku organizuje spółka
    > z o.o. z powiatu _pruszkowskiego_, mająca siedzibę w domku
    > jednorodzinnym przy ulicy Polnej.
    > Już to mnie wystarczająco zniechęca.

    Rzeczywiście spółeczka z kapitałem 5k i jednym
    "sam-sobie-sternikiem-żeglarzem-okrętem" - a lista działalności długaśna ;>

    > A wymagana zgoda na przekazywanie do tej firmy danych objętych tajemnicą
    > bankową jest kuriozalna.

    Akurat w promo jest to niezbędne - jak mają Ci wypłacić kasę za założenie konta, to
    bank musi im powiedzieć, kto konto założył - a to już jest objęte tajemnicą bankową.

    > Taki duży bank i nie może zrobić promocji we własnym zakresie?

    A tam duży, póki co - i jeszcze długo - jest to i będzie zlepek, jak się nie udławią
    łykaniem raifiego.
    Zgodzę się absolutnie, że nadaje się tylko do promocji - czy to konta czy KK - a
    potem zamykać, choć mi troszkę żal darmowej debetówki - bardzo dobrze nadaje się do
    robienia zwrotów towarów, za które płaciło się innymi kartami, księgują już
    następnego dnia i to przed południem, więc można zdążyć z przelewem na 3. sesję ;>