  • 1. Data: 2012-09-01 15:00:36
    Temat: Rekord
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taki spamik dostalem, superpozyczka:

    Szczegoly oferty, w tym warunki umowy, formularz informacyjny,
    dostepne sa... na stronie www.ekspreskasa.pl. RRSO dla przykladowej
    pozyczki w kwocie 200 zl, okres pozyczki 30 dni, wynosi 5705%.

    Swietny marketing :-)

    To ile trzeba zwrocic po miesiacu ?

    J.

  • 2. Data: 2012-09-01 15:35:08
    Temat: Re: Rekord
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    U?ytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

> [...]
    > dostepne sa... na stronie www.ekspreskasa.pl. RRSO dla przykladowej
    > pozyczki w kwocie 200 zl, okres pozyczki 30 dni, wynosi 5705%.

    Rocznie 57 razy wi?cej, zatem miesi?cznie 4,75 razy, czyli
    oko?o 950 z?otych.

  • 3. Data: 2012-09-01 16:41:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    > dostepne sa... na stronie www.ekspreskasa.pl. RRSO dla przykladowej
    > pozyczki w kwocie 200 zl, okres pozyczki 30 dni, wynosi 5705%.

    Ale po miesiącu 31dniowym, czy po 30dniowym? Bo to duuuuuża
    różnica. W tym wypadku :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 4. Data: 2012-09-01 16:51:10
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > dostepne sa... na stronie www.ekspreskasa.pl. RRSO dla przykladowej
    > pozyczki w kwocie 200 zl, okres pozyczki 30 dni, wynosi 5705%.

    ale oni wcale nie chcą twoich procentów, im zależy wyłącznie na tym
    jednym groszu (+ oczywiście twoich danych)

    andy_nek

  • 5. Data: 2012-09-01 17:09:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kłos napisał(a) :

    > ale oni wcale nie chcą twoich procentów, im zależy wyłącznie na tym
    > jednym groszu (+ oczywiście twoich danych)

    aaaa, nie wchodziłem tam. Jeden grosz strat na początek, a potem
    strata mieszkania za pożyczkę na nasze dane.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2012-09-01 18:46:09
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-01 17:09, Zbynek Ltd. pisze:

    > aaaa, nie wchodziłem tam. Jeden grosz strat na początek, a potem strata
    > mieszkania za pożyczkę na nasze dane.

    Czy nie przesadzacie?
    Przecież każdy, komu coś przelewasz, ma Twoje dane (na przelewie).
    A takie Aero2 np - jeszcze skan dowodu osobistego.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-09-01 21:11:21
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    SQLwiel pisze:

    > Czy nie przesadzacie?
    > Przecież każdy, komu coś przelewasz, ma Twoje dane (na przelewie).
    > A takie Aero2 np - jeszcze skan dowodu osobistego.

    żyjesz wspomnieniami ;) bo do niedawna ten problem nie istniał. Na
    dniach/miesiącach pojawiły się jednak takie metody zakładania kont
    bankowych, które nie wymagają a.) podpisania umowy b.) kontaktu z
    marmurkiem czy też z kurierem. Wystarczy przelew przysłowiowego 1 grosza
    na świeżo założone internetowo konto, gdzie dane nadawcy zgadzają się z
    zadeklarowanymi przez ciebie danymi, dość rygorystycznie sprawdzana jest
    ta zgodność i to już ciebie uwiarygodnia, bo ktoś już sprawdził ciebie,
    przy zakładania tego konta, z którego wysyłasz przelew 1 grosza.

    I już jest konto na twoje dane założone. I hulaj dusza, do pierwszego
    wyciągu.

    andy_nek

  • 8. Data: 2012-09-01 21:14:55
    Temat: [OT] Re: Rekord
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > dostepne sa... na stronie www.ekspreskasa.pl. RRSO dla przykladowej
    > pozyczki w kwocie 200 zl, okres pozyczki 30 dni, wynosi 5705%.

    A ja mam pytanie dziwne - czy świadomie użyłeś kodowania <<Content-Type:
    text/plain; charset="big5">> w tym poście?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2012-09-01 21:33:07
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-01 21:11, Andrzej Kłos pisze:

    > I już jest konto na twoje dane założone. I hulaj dusza, do pierwszego
    > wyciągu.

    Czy istnienie konta na moje nazwisko, do którego ktoś ma hasło (i,
    przyznajmy, pełen dostęp) naraża mnie na jakieś astronomiczne straty? W
    jaki sposób?
    Nie polemizuję. Dociekam.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-09-01 21:45:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-01 21:33, SQLwiel pisze:
    > Czy istnienie konta na moje nazwisko, do którego ktoś ma hasło (i,
    > przyznajmy, pełen dostęp) naraża mnie na jakieś astronomiczne straty? W
    > jaki sposób?

    Intruz robi duży obrót, bank jest szczęśliwy i w ramach
    'super-hiper-oferty-dla-intruza' daje limit kredytowy w koncie po
    podpisaniu umowy smsem. Intruz korzysta z limitu w 100%, a spłatę
    zostawia Tobie. Chyba możliwe do zrealizowania?