  • 1. Data: 2012-08-31 22:29:23
    Temat: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    ... bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem
    2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-08-31 22:38:18
    Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 8/31/12 4:29 PM, Grzexs wrote:
    > ... bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem
    > 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.

    I zrobili to zgodnie z TOiP. Niesamowite.

    "Opłata w wysokości 2 zł jest pobierana w każdym miesiącu niezależnie od
    aktywacji karty, z tym że ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od dnia
    jej aktywacji. Opłata nie jest pobierana, jeżeli suma operacji
    bezgotówkowych dokonanych daną kartą i rozliczonych przez Bank w ciągu
    danego miesiąca kalendarzowego wyniesie 200 zł i więcej."

    I to nie jest prowizja za "nie wyrobienie 200 PLN kartą" tylko oplata za
    karte i ubezpieczenie, z ktorej mozesz byc zwolniony jesli wykonasz
    transakcje na min. 200 zl miesiecznie. Nie wyrobiles po prostu i tyle.

  • 3. Data: 2012-08-31 23:02:24
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs pisze:
    > ... bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem
    > 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.

    Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty (jeszcze?) nie
    pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP.
    Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym
    miesiącu była aktywna>

  • 4. Data: 2012-09-01 10:54:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-31 23:02, osa pisze:

> [...]
    > pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP.
    > Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym

    Nocne przetwarzanie za nami i opłaty za kartę nie pobrali :) Czyli
    wszystko wskazuje na to, że w tej promocji zgarnę 130zł na czysto (kupon
    sponsorował mi groupon) :)

  • 5. Data: 2012-09-01 21:20:12
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs napisał(a):
    > ... bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę
    > dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.

    Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.

  • 6. Data: 2012-09-02 00:07:02
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP.
    > Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym

    A ja stawiam hipotezę, że jeżeli masz konto więcej, niż przez pół
    miesiąca, to opłatę pobierają, a jak mniej niż pół miesiąca, to nie
    pobierają.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2012-09-02 01:29:30
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP.
    > Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym

    Raczej - jeżeli masz konto założone po 15 dniu miesiąca, to nie pobierają.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-09-02 09:18:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "TrzyLinie"

    > Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.

    Reklamowac - ja reklamowałem w BZWBK (karta otrzymana 25 stycznia) i
    zwrocili, choc nie mają zapisu w regulaminie, na ten temat.
    *** blad ***

  • 9. Data: 2012-09-02 10:55:02
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-02 01:29, Grzexs pisze:

    > Raczej - jeżeli masz konto założone po 15 dniu miesiąca, to nie pobierają.

    No to Tobie również nie powinni pobrać bo kartę dostałeś mniej-więcej
    tak jak ja, wiec i umowę podpisywałeś ~20. sierpnia? Chyba że kartę
    zamówiłeś w innym terminie niż podpisałeś umowę ;)

  • 10. Data: 2012-09-02 11:48:41
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > No to Tobie również nie powinni pobrać bo kartę dostałeś mniej-więcej
    > tak jak ja, wiec i umowę podpisywałeś ~20. sierpnia? Chyba że kartę
    > zamówiłeś w innym terminie niż podpisałeś umowę ;)

    Umowę podpisałem przed 6 sierpnia, a karta przyszła pod koniec miesiąca.
    Ale znam osobę, która umowę podpisała 18-go, kartę otrzymała również pod
    koniec miesiąca i nic jej z konta nie zniknęło.

    Tak późno dostałem kartę, bo niezbyt rozgarnięta franczyska (ta taka
    panienka pracująca w punkcie franczyzowym Meritum) przy pierwszej
    wizycie nie dała mi tajnej koperty, ot zapomniało jej się. Nie znając
    ichniejszych procedur czekałem 2 tygodnie na jakąś przesyłkę, ale w
    końcu zadzwoniłem do nich i mi wyjaśnili, co jest nie tak, i musiałem
    znów się do nich fatygować.

    A jeszcze smaczek - franczyska ani razu nie poprosiła mnie o dowód!
    --
    Grzexs