  • 1. Data: 2012-09-01 08:35:53
    Temat: kredyt gotówkowy - o co pytać, co sprawdzać?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Przypadł mi obowiązek podoradzania komuś, a sam nigdy się kredytami nie
    interesowałem, będę więc wdzięczny za podpowiedzi i wskazówki.

    Potrzebne jest kilka kpln na kilka mies., ale spłata chętniej po tym
    czasie w całości, zamiast od zaraz w ratach mies.

    Czy mogę prosić o wskazanie na jakiegoś gotowca ew. jak w temacie?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-09-01 11:03:14
    Temat: Re: kredyt gotówkowy - o co pytać, co sprawdzać?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > czasie w całości, zamiast od zaraz w ratach mies.
    >
    > Czy mogę prosić o wskazanie na jakiegoś gotowca ew. jak w temacie?

    O ile wiem, nie ma kredytów gotówkowych ze spłatą całości po okresie
    kredytowania. Zawsze są spłaty miesięczne.

    Po pierwsze zawsze lepiej linia lub karta kredytowa (używana jak linia) niż
    kredyt gotówkowy. KG to najbardziej prymitywny produkt z możliwych.

    Po drugie z założenia zignoruj wszelkie oferty "z ubezpieczeniem", cokolwiek
    nie byłoby napisane w reklamach, jeśli obok takiej oferty funkcjonuje
    równolegle oferta "bez ubezpieczenia". No, w przypadku tak krótkiego kredytu
    ta reguła nie musi się sprawdzić, gdy w wariancie "z ubezpieczeniem" nie ma
    prowizji, a bez, jest jakaś skrajnie wysoka, typu 5%.

    Po trzecie, bankiem pierwszego wyboru dla tak niskiego kredytu gotówkowego
    powinien być obecnie ING. Mają jakąś bardzo dobrą ofertę do 5k.

  • 3. Data: 2012-09-04 00:15:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    zawsze patrz na RRSO na umowie, ten parametr wiele wyjaśnia, obecnie
    najciekawsze kredyty gotówkowe oferuje BNP i tam warto na wstępie się udać

    --
    pozdrawiam
    RobertS