  • 1. Data: 2012-09-01 18:26:42
    Temat: Jak najkorzystniej sprzedać dolarowy bilon?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Mam trochę banknotów jednodolarowych, które chciałbym możliwie korzystnie sprzedać.
    Jak to zrobić? Pytam, bo zwykłe kantory odpadają - chcą potraktować tę walutę jako
    bilon i kupić je znacznie poniżej wartości. Gdzie udać się z walutą?

  • 2. Data: 2012-09-01 18:43:41
    Temat: Re: Jak najkorzystniej sprzedać dolarowy bilon?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "assembea" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > sprzedać. Jak to zrobić? Pytam, bo zwykłe kantory odpadają - chcą
    > potraktować tę walutę jako bilon i > kupić je znacznie poniżej wartości.

    Może np. otworzyć darmowy rachunek w USD (np.OKO USD w ING), wpłacić, a
    następnie przelać na swój rachunek w PLN (np. OKO PLN w ING) i wypłacić, po
    czym zamknąć rachunki?

  • 3. Data: 2012-09-01 18:51:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k1td99$su5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > następnie przelać na swój rachunek w PLN (np. OKO PLN w ING) i wypłacić, po

    Ale po co przelewac na ten drugi rachunek?
    Nie mozna po wplaceniu po prostu wyplacic?
    --
    TA

  • 4. Data: 2012-09-01 18:54:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ws.atman.pl...

    > Ale po co przelewac na ten drugi rachunek?
    > Nie mozna po wplaceniu po prostu wyplacic?

    Nie wiem czy tak się da (wypłacić PLN z rachunku USD, o ile możliwa jest
    wypłata w banknotach USD, czyli nie jest to kwota ułamkowa). Ale jak się da,
    to naturalnie tym lepiej.

  • 5. Data: 2012-09-01 19:19:57
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu sobota, 1 września 2012 18:43:48 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:

    > Może np. otworzyć darmowy rachunek w USD (np.OKO USD w ING), wpłacić, a
    >
    > następnie przelać na swój rachunek w PLN (np. OKO PLN w ING) i wypłacić, po
    >
    > czym zamknąć rachunki?

    A przyjmą bilon? Bo w niektórych bankach nie chcą przyjmować. Spróbuję to
    przeprowadzić najpierw w Aliorze (na konto w Kantor.Alior), ale pewnie nie będą
    chcieli przyjąć bilonu.

  • 6. Data: 2012-09-01 19:21:15
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 09:26:42 -0700 (PDT), assembea napisał(a):

> [...]
    > bilon i kupić je znacznie poniżej wartości. Gdzie udać się z walutą?

    Rozejrzeć się wśród znajomych i znajomych zanjomych i popytać kto jedzie
    do Egiptu.
    Jednodolarówki są najczęściej poszukiwanym nominałem na egipski
    bakszysz. Chętni wezmą z pocałowaniem ręki :)

    --
    Imka

  • 7. Data: 2012-09-01 19:24:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "assembea" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A przyjmą bilon? Bo w niektórych bankach nie chcą przyjmować. Spróbuję to
    > przeprowadzić najpierw w Aliorze (na konto w Kantor.Alior), ale pewnie nie
    > będą chcieli przyjąć bilonu.

    Bilonu nie przyjmą na pewno, ale pisałeś o banknotach, a nie monetach.

  • 8. Data: 2012-09-01 19:50:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    assembea wrote:
    > Mam trochę banknotów jednodolarowych

    Ile to jest troche?

  • 9. Data: 2012-09-01 20:58:22
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Bilonu nie przyjmą na pewno, ale pisałeś o banknotach, a nie monetach.

    Banknoty, głównie jednodolarowe.

    > Ile to jest troche?

    Kilkadziesiąt. Za mało na biznes, za dużo, by dalej leżały i pokrywały się kurzem.
    ;-)

  • 10. Data: 2012-09-02 20:39:39
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ile to jest troche?

    > Kilkadziesiąt. Za mało na biznes, za dużo, by dalej leżały i pokrywały się
    > kurzem. ;-)

    tak jak ktoś pisał. Egipt i Turcja na napiwki
    sam w sierpniu szukałem no i oczywiście w kantorach nie mieli musiałem
    zamawiać w banku po znajomości :)
    pzdr
    GL