  • 1. Data: 2008-02-20 08:33:05
    Temat: W jakim czasie mBank aktywuje konto?
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    witam!
    w ubiegla srode, poznym popoludniem podpisalem kurierowi umowe i
    odebralem pakiet aktywacyjny mBanku...

    do dzis dnia konto nie jest w pelni aktywowane; mam do niego dostep, ale
    poki co moge tylko wplacac na nie srodki, wyplacac juz nie (cwane gapy,
    ze tak to rozwiazaly)
    pani na mLinii powiedziala, ze mam czekac na maila od nich... no i tak
    czekam sobie, i czekam, i mysle, ze w zwyklym marmurku czekalbym
    krocej...
    ilez moga isc te dokumenty???

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 2. Data: 2008-02-20 08:36:06
    Temat: Re: W jakim czasie mBank aktywuje konto?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 09:33, Caldrith <k...@i...pEEl> wrote:
> [...]
    > pani na mLinii powiedziala, ze mam czekac na maila od nich... no i tak
    > czekam sobie, i czekam, i mysle, ze w zwyklym marmurku czekalbym

    Zapytaj na forum mBanku

    Mi sie wydaje, ze po odeslaniu podpisanych dokumentow minal dzien, dwa
    i moglem juz korzystac z konta poprzez www ale moze zle pamietam? Nie
    zapisywalem sobie.

  • 3. Data: 2008-02-20 10:44:06
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a krzysztofsf <k...@w...pl> powiedzial/a:

    > Mi sie wydaje, ze po odeslaniu podpisanych dokumentow minal dzien, dwa
    > i moglem juz korzystac z konta poprzez www ale moze zle pamietam? Nie
    > zapisywalem sobie.

    "korzystac z konta przez www" - zalezy, co przez to rozumiec...
    zalogowac sie, dostac na konto, poogladac je sobie, owszem moge... nawet
    widze jakies drobniaki, jakie na nie sobie przelalem... tyle, ze nie
    moge z nimi nic zrobic, nawet przerzucic na emaxa!

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 4. Data: 2008-02-20 10:57:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 11:44, Caldrith <k...@i...pEEl> wrote:
> [...]
    > widze jakies drobniaki, jakie na nie sobie przelalem... tyle, ze nie
    > moge z nimi nic zrobic, nawet przerzucic na emaxa!

    Rozumiem roznice.
    Nie pamietam jakis dolegliwosci czasowych - jak wspomnialem powyzej.
    Praktycznie z marszu korzystalem z kodow jednorazowych i wtopilem
    oszczednosci na wybitnie nieumiejetnie dobranych funduszach. Szkoda,
    ze nie zwlekali tak dlugo jak u ciebie.

  • 5. Data: 2008-02-20 20:50:05
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Cześć,

    Caldrith pisze:
> [...]
    >
    > do dzis dnia konto nie jest w pelni aktywowane; mam do niego dostep, ale
    > poki co moge tylko wplacac na nie srodki, wyplacac juz nie (cwane gapy,

    Sprawdź na stronie Siódemki lokalizację przesyłki. Powinien wyświetlić
    Ci się status, kiedy papiery doszły do mBanku. Następnie dostaniesz
    e-mail z potwierdzeniem dotarcia dokumentów i kolejny - z potwierdzeniem
    otwarcia rachunku bankowego.

    Najczęściej wszystko mieści się w ok. 10 dniach roboczych od wizyty
    kuriera, ale różnie z tym bywa.

    > pani na mLinii powiedziala, ze mam czekac na maila od nich... no i tak
    > czekam sobie, i czekam, i mysle, ze w zwyklym marmurku czekalbym
    > krocej...

    Oczywiście, że byś czekał krócej. To chyba pięta achillesowa wszelkiego
    rodzaju banków internetowych.

    --
    k.

  • 6. Data: 2008-02-20 23:20:21
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> powiedzial/a:

> [...]
    > Ci się status, kiedy papiery doszły do mBanku. Następnie dostaniesz
    > e-mail z potwierdzeniem dotarcia dokumentów i kolejny - z potwierdzeniem

    dobra porada!
    sprawdzilem, i - dokumenty dotarly do banku w ubiegly piatek, czyli
    15.02
    zadnego maila nie uwidzialem na oczy... czekam!

    --