eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Reklama (nowa) mBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-04-09 07:47:46
    Temat: Reklama (nowa) mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Brak opłat za prowadzenie rachunku i przelewy, a także wysokie
    oprocentowanie to atuty mBanku stanowiące myśl przewodnią nowej kampanii
    reklamowej pierwszego wirtualnego banku na polskim rynku.

    Celem działań komunikacyjnych w kampanii reklamowej mBanku jest
    uświadomienie klientowi wysokich kosztów, jakie ponosi korzystając z
    rachunków osobistych w innych bankach, oraz wskazanie na konkurencyjność
    oferty mBanku zarówno pod względem niskich kosztów (rezygnacja z opłat i
    prowizji) oraz wysokich korzyści (oprocentowanie środków kilkakrotnie wyższe
    niż w tradycyjnych bankach).

    Motywem przewodnim kampanii jest słowo BRAK, pozwalające dobitnie i
    przewrotnie zakomunikować najważniejsze dla klienta BRAKI w ofercie mBanku:
    brak opłat, brak prowizji, brak wymaganych minimalnych wpłat.

    Kampania jest obecna w telewizji, prasie, a także na plakatach i
    billboardach.

    Kampanię reklamową przygotowała agencja Sp!n Communications, należąca do
    grupy BBDO. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD
    Poland.
    Za MEdialink.pl

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl



  • 2. Data: 2002-04-09 08:14:10
    Temat: Re: Reklama (nowa) mBanku
    Od: "Szymon" <w...@p...com>


    > Motywem przewodnim kampanii jest słowo BRAK, pozwalające dobitnie i
    > przewrotnie zakomunikować najważniejsze dla klienta BRAKI w ofercie
    mBanku:
    > brak opłat, brak prowizji, brak wymaganych minimalnych wpłat.

    ...Brak pozadnej karty, brak aktualnych danych o bankomatach, brak
    odpowiedzi na maile (no - na co 2-3 odpowiadaja). :-)



  • 3. Data: 2002-04-10 18:18:08
    Temat: Re: Reklama (nowa) mBanku
    Od: <w...@p...onet.pl>

    >
    > > Motywem przewodnim kampanii jest słowo BRAK, pozwalające dobitnie i
    > > przewrotnie zakomunikować najważniejsze dla klienta BRAKI w ofercie
    > mBanku:
    > > brak opłat, brak prowizji, brak wymaganych minimalnych wpłat.
    >
    > ...Brak pozadnej karty, brak aktualnych danych o bankomatach, brak
    > odpowiedzi na maile (no - na co 2-3 odpowiadaja). :-)
    >
    >
    BRAK otrografii w przymiotniku dotyczącym karty
    ;)))
    Wojtek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2002-04-18 17:43:02
    Temat: Re: Reklama (nowa) mBanku
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:57a7.00000257.3cb481df@newsgate.onet.pl...
    > > ...Brak pozadnej karty, brak aktualnych danych o bankomatach, brak
    > > odpowiedzi na maile (no - na co 2-3 odpowiadaja). :-)
    > >
    > >
    > BRAK otrografii w przymiotniku dotyczącym karty
    > ;)))

    Rzeczywiscie, blad. Wstyd. Poszukam wiec czym predzej slownika
    "otrograficznego".

    pzdr


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1