  • 1. Data: 2002-04-08 22:52:48
    Temat: VE BZWBK - dzienny limit do bankomatu
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    No wlasnie jaki jest bo nie wiem... Jest 1000 zl czy mniej?

    Ewentualnie czy wybierajac sume wieksza niz limit bankomatowy
    w kasie w oddziale jest pobierana jakas prowizja?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-04-08 23:01:21
    Temat: Re: VE BZWBK - dzienny limit do bankomatu
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > No wlasnie jaki jest bo nie wiem... Jest 1000 zl czy mniej?
    >
    > Ewentualnie czy wybierajac sume wieksza niz limit bankomatowy
    > w kasie w oddziale jest pobierana jakas prowizja?

    Eeeeeee... juz sobie sam znalazlem :-)
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/bzwbk4.htm

    Choc co ciekawe na stronie WBK'u nie moge znalezc nic,
    wyjatkowo malo informatywny serwis...

  • 3. Data: 2002-04-09 06:43:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    > Eeeeeee... juz sobie sam znalazlem :-)
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/bzwbk4.htm
    >
    > Choc co ciekawe na stronie WBK'u nie moge znalezc nic,
    > wyjatkowo malo informatywny serwis...

    przeczytales ze limit jest 2000/dzien ale co do wyplaty w oddziale
    odpowiedzi nie ma - odpowiedz n/d wyjasnia tylko tyle ze jak w BZ-WBK
    dorobia identyfikacje klienta karta VE i wyplate to beda musieli zmienic
    TPiO
    albo nic to nie bedzie kosztowac (mozna VE uzyc tylko do identyfikacji)

    Tak samo przez Maestro identyfikuja klienta w e-Integrum lub w citi
    i to nic nie kosztuje
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-11 12:59:10
    Od: "J.B.Globalski" <j...@i...pl>