  • 1. Data: 2002-04-08 23:11:01
    Temat: sprawdzenie salda w bankomacie Lukasbanku
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Czy Lukas pobiera prowizję za sprawdzenie salda w bankomacie bzwbk? Taryfa na
    ten temat milczy, w infolini mi móią, że jest to free , w odziale, że 1 PLN. I
    komu tu wierzyć?

  • 2. Data: 2002-04-08 23:30:30
    Temat: Re: sprawdzenie salda w bankomacie Lukasbanku
    Od: "Seba *****" <s...@p...gazeta.pl>

    Cześć,

    Za mini-wyciąg w bankomatach BZWBK jest pobierana prowizja zgodnie z TOiP.

    Jeżeli bankomat umożliwia inne funcje, to w tym przypadku jest to darmowe !!!

    Bank nie może pobierać za to opłaty, której nie ma TOiP, to jest czynność
    wystandaryzowana. Wyjątki stanowią jedynie, niektóre operacje np. wydanie
    jakiegoś zaświadczenia, opłata zależy od pracochłonności.

    Cześć

  • 3. Data: 2002-04-09 11:28:30
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    za sprawfdzenie salda visy classic 0,50 zŁ, elektron chyba napewno bez opłat

  • 4. Data: 2002-04-11 16:08:03
    Temat: Re: Re: sprawdzenie salda w bankomacie Lukasbanku
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    No niestety-skroili mnie ostatnio na 3,5 zl za zamiane PIN i chyba 2,5
    za mini-wyciag-czy jakies temu podobne sprawdzenie stanu konta w BZWBK
    :(

    Pozdrawiam.
    Wojtek