eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklama (nowa) mBanku › Reklama (nowa) mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.
    onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Reklama (nowa) mBanku
    Date: Tue, 9 Apr 2002 09:47:46 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 30
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a8u6aq$iv7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1018338458 19431 62.179.17.154 (9 Apr 2002 07:47:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Apr 2002 07:47:38 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:175068
    [ ukryj nagłówki ]

    Brak opłat za prowadzenie rachunku i przelewy, a także wysokie
    oprocentowanie to atuty mBanku stanowiące myśl przewodnią nowej kampanii
    reklamowej pierwszego wirtualnego banku na polskim rynku.

    Celem działań komunikacyjnych w kampanii reklamowej mBanku jest
    uświadomienie klientowi wysokich kosztów, jakie ponosi korzystając z
    rachunków osobistych w innych bankach, oraz wskazanie na konkurencyjność
    oferty mBanku zarówno pod względem niskich kosztów (rezygnacja z opłat i
    prowizji) oraz wysokich korzyści (oprocentowanie środków kilkakrotnie wyższe
    niż w tradycyjnych bankach).

    Motywem przewodnim kampanii jest słowo BRAK, pozwalające dobitnie i
    przewrotnie zakomunikować najważniejsze dla klienta BRAKI w ofercie mBanku:
    brak opłat, brak prowizji, brak wymaganych minimalnych wpłat.

    Kampania jest obecna w telewizji, prasie, a także na plakatach i
    billboardach.

    Kampanię reklamową przygotowała agencja Sp!n Communications, należąca do
    grupy BBDO. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD
    Poland.
    Za MEdialink.pl

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1