  • 1. Data: 2007-05-16 09:36:09
    Temat: zniszczone banknoty
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Gdzie mozna wymienic zniszczone banknoty?
    Czy tym zajmuje sie tylko NBP?
    Czy sa banki komercyjne, ktore sie tym zajmuja?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-05-16 11:48:25
    Temat: Re: zniszczone banknoty
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Ja kiedys wymieniłem na poczcie.

  • 3. Data: 2007-05-16 12:01:01
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pieknylolo83" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ja kiedys wymieniłem na poczcie.

    Kiedy to bylo?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2007-05-16 12:29:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 16 May 2007 11:36:09 +0200, WOJSAL napisał(a):

    > Gdzie mozna wymienic zniszczone banknoty?
    > Czy tym zajmuje sie tylko NBP?
    > Czy sa banki komercyjne, ktore sie tym zajmuja?

    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=faq/009.html
    Jak widać _każdy_ bank na terenie RP ma obowiązek przyjęcia zniszczonych
    banknotów (i monet także). W skrajnych przypadkach po spisaniu protokołu
    przesyła je do NBP i ten Tobie zwraca nówki ;)

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 5. Data: 2007-05-16 13:56:26
    Od: k...@k...gliwice.pl

    > http://www.nbp.pl/home.aspx?f=faq/009.html
    > Jak widać _każdy_ bank na terenie RP ma obowiązek przyjęcia zniszczonych
    > banknotów (i monet także).

    może i każdy, ale radzibym iść do jakiegoś większego marmurka gdzie
    może by skarbiec ( przeważnie w głównych oddziałach ), bo w małych
    oddziałach mogą zrobić wielkie oczy.

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 6. Data: 2007-05-16 19:10:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    k...@k...gliwice.pl napisał(a) w wiadomości:

    >może i każdy, ale radzibym iść do jakiegoś większego marmurka gdzie
    >może by skarbiec ( przeważnie w głównych oddziałach ), bo w małych
    >oddziałach mogą zrobić wielkie oczy.

    Ja wymieniałem niekomletne 10zł w Pekao SA. Trwało to ok. 10 sek
    (od ręki) i była to najszybsza operacja finansowa w tym banku.

    Arek

  • 7. Data: 2007-05-17 09:23:26
    Od: pieknylolo83 <p...@t...pl>

    On 16 Maj, 14:01, "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote: