  • 1. Data: 2007-05-15 21:55:21
    Temat: Pozyczka na splate czy konsolidacja? Gdzie i jak?
    Od: k...@o...pl

    Witam.
    Mam 24 lata, nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej (jestem na 5
    roku, pisze prace wiec czeka mnie co najwyzej szkolenie 3 tygodniowe),
    zarabiam 2800 zl netto w firmie internetowej.
    Posiadam:
    kredyt w polbanku-rata miesieczna 633zl
    karte kredytowa:polbank 15000
    milenium 2000
    citi 2000
    cetelem 2400
    cetelem 1000
    ge money 1000
    limit na koncie w kredyt banku 2500
    oraz 3 rzeczy w systemie ratalnym na ok 7tys do splacenia.

    Potrzebuje skonsolidowac wszystkie karty i rzeczy z rat na jednej
    kredyt (wszystko poza kredytem w polbanku). Gdzie moglbym to zrobic i
    czy mam w ogole taka zdolnosc kredytowa? Ktory bank udzieli mi np
    pozyczki na splacte bez poreczyciela i zastawu majatkowego biorac pod
    uwage sluzbe wojskowa?
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2007-05-16 18:17:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > czy mam w ogole taka zdolnosc kredytowa? Ktory bank udzieli mi np
    > pozyczki na splacte bez poreczyciela i zastawu majatkowego biorac pod

    jezeli nie masz nieruchomosci to pozyczka hipoteczna odpada, pozostaje
    kredyt w polbanku, ktory i tak bedzie tanszy niz karty kredytowe...

    poza tym gratulacje dla bankow, ktore udzielily az tylu kredytow

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-16 21:16:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > jezeli nie masz nieruchomosci to pozyczka hipoteczna odpada, pozostaje
    > kredyt w polbanku, ktory i tak bedzie tanszy niz karty kredytowe...

    Można też spróbować w KB.

    > poza tym gratulacje dla bankow, ktore udzielily az tylu kredytow

    Takie czasy. Mania kredytowa ogarnia powoli cały kraj ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-05-17 05:20:53
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > Mam 24 lata,
    [...]
    > Posiadam:

    z tego co wymieniłeś wynika, że nic nie posiadasz, za to banki "posiadają"
    ciebie.

    > czy mam w ogole taka zdolnosc kredytowa? Ktory bank udzieli mi np
    > pozyczki na splacte bez poreczyciela i zastawu majatkowego biorac pod
    > uwage sluzbe wojskowa?

    Kredyty konsolidacyjne to zdecydowanie pod zastaw majątkowy.

    Slawek