  • 1. Data: 2002-05-03 08:51:07
    Temat: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Od: "Piotr" <p...@u...interia.pl>

    Bo mi tak.
    Na koncie sa srodki na jego wykonanie, a przelew nie wykonal sie i znikl z
    listy.
    Very funny.
    k...@m...com.pl na razie milczy.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-03 17:26:12
    Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości
    > Bo mi tak.
    > Na koncie sa srodki na jego wykonanie, a przelew nie wykonal sie i znikl z
    > listy.

    w multi konta nie mam, ale mialem tak w mbanku i w lgpetro

  • 3. Data: 2002-05-03 20:07:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a masz RO? Bo jak tak to wiem dlaczego ci zninal :)

  • 4. Data: 2002-05-03 20:46:15
    Od: "Piotr" <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > w multi konta nie mam, ale mialem tak w mbanku i w lgpetro

    Mam juz odpowiedz z Mlinii.
    Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie 00:00 srodkow i przelew zostal
    odrzucony.
    Srodki pojawily sie w ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle
    inteligentny aby probowac 2 razy...
    A co ma z tego klient?
    Ano klient musi sie domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
    1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
    2. Brak w historii wykonania tego przelewu.

    Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
    WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!

    Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
    Klient nie ma prawa do takiej informacji.

    IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
    "feature".

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 5. Data: 2002-05-04 07:54:46
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Piotr wrote:

    > IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
    > "feature".

    O wprowadzenie takiej funkcji molestuje ze znajomymi i multi i mbank
    ale jak narazie z mizernym skutkiem. Odpowiedz standardowa z infolini:
    zawsze moze pan sprawdzic w histori rachunku jest debilna.

  • 6. Data: 2002-05-04 08:21:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > O wprowadzenie takiej funkcji molestuje ze znajomymi i multi i mbank
    > ale jak narazie z mizernym skutkiem. Odpowiedz standardowa z infolini:
    > zawsze moze pan sprawdzic w histori rachunku jest debilna.

    To "molestuj" Multi/mBank via e-mail, przynajmniej osoba kompetentna sie
    dowie ;-))) Pewnie nadal nic nie zrobia, ale...

  • 7. Data: 2002-05-04 08:28:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To "molestuj" Multi/mBank via e-mail, przynajmniej osoba kompetentna sie
    > dowie ;-))) Pewnie nadal nic nie zrobia, ale...

    AFAIK osoby kompetentne znaja problem i sa prowadzone pewne dzialania aby
    zostal on wyeliminowany :).

    Maciej

  • 8. Data: 2002-05-04 08:34:39
    Od: "Piotr" <p...@u...interia.pl>

    > To "molestuj" Multi/mBank via e-mail, przynajmniej osoba kompetentna sie
    > dowie ;-))) Pewnie nadal nic nie zrobia, ale...

    Jest tam taki ludek, pewnie praktykant, który nigdy nie wyjeżdza na święta i
    długie week-endy i zajmuje się takimi sprawami. Jego zadanie nr 1 to pisanie
    listów o treści: "Dziękujemy za Twój list ! Szanujemy Twój czas, dlatego
    odpowiedzi od nas spodziewaj się w ciągu najbliższych kilku dni." :-)
    Swoją drogą super informację o przelewach ma PKO SA.

    Na dodatek, historia rachunku jest tam dostępna na jedno kliknięci myszką,
    do czego spece od ergonomii w Multibanku będą dochodzić pewnie latami...
    (Obecne rozwiązanie to: klik, klik, przesun ekran w dol i poczekaj na
    przycisk Zatwierdz, nacisnij przycisk Zatwierdz).

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 9. Data: 2002-05-04 09:34:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > listów o treści: "Dziękujemy za Twój list ! Szanujemy Twój czas, dlatego
    > odpowiedzi od nas spodziewaj się w cišgu najbliższych kilku dni." :-)

    hehehe, to nie "ludek", tylko automat ;-))

  • 10. Data: 2002-05-04 10:20:08
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Witek znowu nadaje:

    > hehehe, to nie "ludek", tylko automat ;-))

    Dokładniej Krzysztof Automat. Stażysta. Lat 24.
    Hobby: szachy, windsurfing, dewastacja komputerów.
    Blondyn.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........