  • From: "Piotr" <p...@u...interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Date: Fri, 3 May 2002 22:46:15 +0200

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    news:aauh7g$73r$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > w multi konta nie mam, ale mialem tak w mbanku i w lgpetro

    Mam juz odpowiedz z Mlinii.
    Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie 00:00 srodkow i przelew zostal
    odrzucony.
    Srodki pojawily sie w ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle
    inteligentny aby probowac 2 razy...
    A co ma z tego klient?
    Ano klient musi sie domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
    1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
    2. Brak w historii wykonania tego przelewu.

    Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
    WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!

    Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
    Klient nie ma prawa do takiej informacji.

    IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
    "feature".

    Pozdrawiam,
    Piotr