  • 1. Data: 2010-02-02 09:12:44
    Temat: [Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Citibank:

    Od dłuższego czasu miałem w Citi KK BP z przyzwoitymi limitem,
    podwyższanym co roku (albo nawet częściej), aż w końcu do nich
    napisałem, żeby mi limit obniżyli do pierwotnego poziomu.
    Po zepsuciu programu BP, stwierdziłem, że ta karta nie jest mi do
    niczego potrzebna, za to przydałby mi się Mastercard.
    Zadzwoniłem więc do Citi czy nie dałoby się tej karty wymienić na
    mastercarda. Nie da się. Trzeba zamknąć i spłacic starą i zawnioskować o
    nową.
    No dobrze. Będąc pewnym, że problemu nie będzie (w końcu parę miesięcy
    wcześniej sami chcieli mi podwyższyć limit) zamknąłem Visę i przez
    internet złożyłem wniosek o MC.
    Parę dni później zadzwonił do mnie Citisłoń w celu potwierdzenia
    danych. W czasie rozmowy wyszło, że ... nie mają procedury dla osób
    uzyskujących dochody z umów o dzieło ... i karty nie dostałem.

    Polbank:
    Miałem wcześniej 2 podejścia do ich KK era, oba nieudane z powodu braku
    UoPnCN.
    Jakie więc było moje zaskoczenie, kiedy ze 3 tyg. temu zadzwonił do mnie
    Polbank czy bym nie chciał ich karty. Limit nieduży, ale na codzienne
    wydatki wystarczający. Chciałem.
    Kurier był ze 3 dni później, karta przyszła jakoś po tygodniu. Po 30
    minutowym oczekiwaniu na partyline dało się ją nawet aktywaować i
    zapłacić.
    Za to procedury dostępu do podglądu przez internet mają chore :)

    Tak przy okazji:
    1. Z jakim (+-) opóźnieniem widać transakcje w internecie z KK Era?
    2. Gdzie ?(Pod Informacje->Karta Kredytowa ->Informacje o karcie?)
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 2. Data: 2010-02-02 09:33:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 10:12:44 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Polbank:
    > Miałem wcześniej 2 podejścia do ich KK era, oba nieudane z powodu braku
    > UoPnCN.

    O to identycznie jak u mnie, ciekawe czy mi też się uda i do mnie
    zdzwonią ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-02-02 11:30:12
    Temat: Re: zmiany w podejściu na 2 przykładach
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 2 Lut, 10:33, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > O to identycznie jak u mnie, ciekawe czy mi też się uda i do mnie
    > zdzwonią ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Chciałem w Polbanku zamienić moją kartę Visa Silver na Polbank Era,
    jeszcze na wiosnę ubiegłego roku. Nie udało się jej dostać na
    podstawie złożonego wniosku o przeniesienie karty z innego banku i
    dostarczeniu zaświadczenia o zarobkach, mimo, że niby do 8K na
    oświadczenie. Wtedy bank nie miał jeszcze wdrożonej procedury zamiany
    kart na inny typ karty i kartę trzeba było wnioskować od nowa.
    Wniosek odrzucono, to znaczy, przyjęto by, ale musiałbym zrezygnować
    ze wszystkich kart na rzecz tej jednej powiązanej z Erą. Oczywiście
    odmówiłem, bo i tak przy przeniesieniu chciałem niższy limit, a
    pozostawienie sobie tylko jednej karty nie wchodzi w grę.
    W tym roku Polbank umożliwił zamianę karty własnej na inny typ karty.
    Mają nawet specjalny wniosek. Niestety, i tym razem się nieudało. Bo
    mam inne karty w innych bankach i one przeszkadzają w podjęciu
    decyzji. Gdybym wnioskował o zwiększenie limitów, to rozumiem, ale
    pozostawienie na tym samym poziomie? Bez sensu. Co ciekawe, Polbankowi
    inne karty w portfelu nie przeszkadzają, jak mi proponują przez
    telefon jakiś kredyt na miarę. Niedorzeczność.

  • 4. Data: 2010-02-02 12:15:39
    Od: Znawcza <z...@z...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Tak przy okazji:
    > 1. Z jakim (+-) opóźnieniem widać transakcje w internecie z KK Era?
    około 1-2 dni
    > 2. Gdzie ?(Pod Informacje->Karta Kredytowa ->Informacje o karcie?)
    A patrzyłeś informacje -> wyciągi -> wyciągi z kart kredytowych?

    Jeśli chodzi o karty kredytowe to ten system e-bankingu nie jest taki zły...

  • 5. Data: 2010-02-02 15:59:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 13:15:39 +0100, Znawcza napisał(a):

    > około 1-2 dni

    Robocze :)

    > A patrzyłeś informacje -> wyciągi -> wyciągi z kart kredytowych?
    > Jeśli chodzi o karty kredytowe to ten system e-bankingu nie jest taki zły...

    Teraz to jest cud, rok temu było tylko saldo na 2-3 dni do tyłu :).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-02-03 21:46:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > 2. Gdzie ?(Pod Informacje->Karta Kredytowa ->Informacje o karcie?)

    Serio nikt nie może powiedzieć?
    Bo ani w informacjach o karcie, ani w wyciągach tej informacji nie
    ma. (Ale saldo się zmieniło.)
    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 7. Data: 2010-02-04 08:46:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 22:46:30 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Serio nikt nie może powiedzieć?
    > Bo ani w informacjach o karcie, ani w wyciągach tej informacji nie
    > ma. (Ale saldo się zmieniło.)
    > KJ

    Zaksięgowane transakcje widać w Wyciągi/Wyciągi z kart kredytowych,
    wybierasz odpowiedni okres i klikasz "Pokaż transakcje na wyciągu".
    Jeżeli nie widzisz transakcji (a saldo jest zmienione) to napisz do nich
    przez pocztę wewnętrzną. To się im czasami zdarza przed wygenerowaniem
    pierwszego wyciągu (na jednej karcie tak miałem, nawet saldo się nie
    zmieniało).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-02-04 08:49:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

> [...]
    > przez pocztę wewnętrzną. To się im czasami zdarza przed wygenerowaniem
    > pierwszego wyciągu (na jednej karcie tak miałem, nawet saldo się nie

    Dzięki.
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/
    Uwolnić słonia !!!

  • 9. Data: 2010-02-04 09:10:57
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 09:49:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dzięki.

    Aczkolwiek nie wiem czy coś zadzialali czy to po prostu generacja
    pierwszego wyciągu pomogła :).

    Ja się zastanawiam czy działa automatyczna spłata z kont
    mocnooszczędzających. Do tej pory nie miałem w Polbanku kont (według
    zasady, że nie trzymam pieniędzy tam gdzie mam KK) ale wygoda spłacania
    byłaby duża i powoli zaczynam mieć ochotę na te konta. Więcej niż 5k
    pojedynczą kartą nie wydaję więc akurat tyle mogłoby na koncie leżeć,
    spłata robiłaby się sama a ja tylko uzupełniałbym sobie w dowolnym terminie
    (tak wiem sfrajerowałem, należało to przed 15.01 zrobić).

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-02-04 10:03:31
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Lut, 10:10, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Ja się zastanawiam czy działa automatyczna spłata z kont
    > mocnooszczędzających.
    Teraz działa bardzo dobrze(ja miałem kiedyś przeboje w pierwszym
    miesiącu - nie zadziałało i musiałem reklamować).
    Obecnie można sobie nawet przez net włączyć(i działało bez potrzeby
    reklamowania;), pobiera poprawna kwotę(czyli jeśli pojawi się jakieś
    uznanie na karcie to spłaca się tylko brakująca różnica do pełnej
    kwoty)