    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmiany w podejściu na 2 przykładach
    Date: Tue, 2 Feb 2010 03:30:12 -0800 (PST)

    On 2 Lut, 10:33, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > O to identycznie jak u mnie, ciekawe czy mi też się uda i do mnie
    > zdzwonią ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Chciałem w Polbanku zamienić moją kartę Visa Silver na Polbank Era,
    jeszcze na wiosnę ubiegłego roku. Nie udało się jej dostać na
    podstawie złożonego wniosku o przeniesienie karty z innego banku i
    dostarczeniu zaświadczenia o zarobkach, mimo, że niby do 8K na
    oświadczenie. Wtedy bank nie miał jeszcze wdrożonej procedury zamiany
    kart na inny typ karty i kartę trzeba było wnioskować od nowa.
    Wniosek odrzucono, to znaczy, przyjęto by, ale musiałbym zrezygnować
    ze wszystkich kart na rzecz tej jednej powiązanej z Erą. Oczywiście
    odmówiłem, bo i tak przy przeniesieniu chciałem niższy limit, a
    pozostawienie sobie tylko jednej karty nie wchodzi w grę.
    W tym roku Polbank umożliwił zamianę karty własnej na inny typ karty.
    Mają nawet specjalny wniosek. Niestety, i tym razem się nieudało. Bo
    mam inne karty w innych bankach i one przeszkadzają w podjęciu
    decyzji. Gdybym wnioskował o zwiększenie limitów, to rozumiem, ale
    pozostawienie na tym samym poziomie? Bez sensu. Co ciekawe, Polbankowi
    inne karty w portfelu nie przeszkadzają, jak mi proponują przez
    telefon jakiś kredyt na miarę. Niedorzeczność.