    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach
    Date: Tue, 02 Feb 2010 10:12:44 +0100

    Citibank:

    Od dłuższego czasu miałem w Citi KK BP z przyzwoitymi limitem,
    podwyższanym co roku (albo nawet częściej), aż w końcu do nich
    napisałem, żeby mi limit obniżyli do pierwotnego poziomu.
    Po zepsuciu programu BP, stwierdziłem, że ta karta nie jest mi do
    niczego potrzebna, za to przydałby mi się Mastercard.
    Zadzwoniłem więc do Citi czy nie dałoby się tej karty wymienić na
    mastercarda. Nie da się. Trzeba zamknąć i spłacic starą i zawnioskować o
    nową.
    No dobrze. Będąc pewnym, że problemu nie będzie (w końcu parę miesięcy
    wcześniej sami chcieli mi podwyższyć limit) zamknąłem Visę i przez
    internet złożyłem wniosek o MC.
    Parę dni później zadzwonił do mnie Citisłoń w celu potwierdzenia
    danych. W czasie rozmowy wyszło, że ... nie mają procedury dla osób
    uzyskujących dochody z umów o dzieło ... i karty nie dostałem.

    Polbank:
    Miałem wcześniej 2 podejścia do ich KK era, oba nieudane z powodu braku
    UoPnCN.
    Jakie więc było moje zaskoczenie, kiedy ze 3 tyg. temu zadzwonił do mnie
    Polbank czy bym nie chciał ich karty. Limit nieduży, ale na codzienne
    wydatki wystarczający. Chciałem.
    Kurier był ze 3 dni później, karta przyszła jakoś po tygodniu. Po 30
    minutowym oczekiwaniu na partyline dało się ją nawet aktywaować i
    zapłacić.
    Za to procedury dostępu do podglądu przez internet mają chore :)

    Tak przy okazji:
    1. Z jakim (+-) opóźnieniem widać transakcje w internecie z KK Era?
    2. Gdzie ?(Pod Informacje->Karta Kredytowa ->Informacje o karcie?)
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/