  • 1. Data: 2010-02-02 08:27:02
    Temat: [info] Ranking kont osobistych według money.pl
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://www.money.pl/ranking-kont-2010/

    Raczej nic specjalnego się grupowicze z niego nie dowiedzą. Na czele
    stawki lekkie przetasowania, bo Alior spadł z pierwszej pozycji na
    trzecią a koszulkę lidera przejęła Nordea Spectrum. Wysoko jak na mój
    gust stoi Citi ze swoim citione direct (4 pozycja) a zadziwiająco daleko
    mbank, bo dopiero 9 pozycja za dwoma kontami multi - czyżby multi
    przejmowało powoli rynek i koniec końców wciągnęło mbank?

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-02-02 09:47:02
    Temat: Re: [info] Ranking kont osobistych według money.pl
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    tiaa, Alior wysoko, bo daje 5%
    zapomnieli, że trzeba to przez 2 podzielić? ;)

  • 3. Data: 2010-02-02 11:35:48
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Mimo wszystko to ROR, więc i te 5% (realne 3% z hakiem) jest dobre - tyle tylko, że
    nie wiadomo, kiedy się skończy.

  • 4. Data: 2010-02-02 13:08:32
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > mbank, bo dopiero 9 pozycja za dwoma kontami multi - czyżby multi
    > przejmowało powoli rynek i koniec końców wciągnęło mbank?

    e-Konto Wyjątkowe na 6 miejscu to jest kpina.
    Ciekawe czy koles policzyl ile doplaci do prowadzenia konta jezeli bedzie
    trzymal przez caly miesiac
    maksymalna kwote oprocentowana w wysokosci 8%

  • 5. Data: 2010-02-02 14:07:59
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hk8nkm$a3k$3@inews.gazeta.pl

    > mbank, bo dopiero 9 pozycja za dwoma kontami multi - czyżby multi
    > przejmowało powoli rynek i koniec końców wciągnęło mbank?

    Takie spekulacje pojawiają się już od dawna, tylko jakoś nic z tego nie
    wynika... może i dobrze.