  • 1. Data: 2010-02-02 07:58:31
    Temat: 2011 w Lukas Banku - nie ma przyszłości?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Zleciłem właśnie przelewy do ZUS za luty,marzec itd. aż do listopada
    2010. Jednak próba zlecenia przelewu za grudzień 2010 (z datą
    10.01.2011) zakończyła się komunikatem "Brak opisu". Czy to znaczy, że
    lukasbankowy system nie potrafi wybiegać aż tak daleko w przyszłość?
    Oczywiście wymagane pola (NIP, identyfikator uzupełniający, typ
    wpłaty, deklaracja, numer deklaracji, kwota) były wypełnione.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-02-02 08:21:20
    Temat: Re: 2011 w Lukas Banku - nie ma przyszłości?
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:
> [...]
    > Oczywiście wymagane pola (NIP, identyfikator uzupełniający, typ
    > wpłaty, deklaracja, numer deklaracji, kwota) były wypełnione.

    A nie lepiej zapytać w Lukasie?

  • 3. Data: 2010-02-02 14:44:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 2 Lut, 09:21, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

    > A nie lepiej zapytać w Lukasie?

    Zapytałem też. I nawet mam odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    aktualnie nie jest możliwe zlecenie przelewu na 2011 rok, ponieważ
    Krajowa Izba Rozliczeniowa nie zdefiniowała jeszcze kalendarza na
    kolejne 10 lat. Problem powinien zostać rozwiązany przez Krajową Izbę
    Rozliczeniową w najbliższym czasie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2010-02-02 17:55:58
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > Zapytałem też. I nawet mam odpowiedź:
    >
    > (...) aktualnie nie jest możliwe zlecenie przelewu na 2011 rok, ponieważ
    > Krajowa Izba Rozliczeniowa nie zdefiniowała jeszcze kalendarza na
    > kolejne 10 lat.

    To jest tak kuriozalna odpowiedź, że w celach rozrywkowych należałoby
    ich zapytać jaki to kalendarz? Bo kalendarz Majów na 2011 jeszcze
    obowiązuje.

    > Problem powinien zostać rozwiązany przez Krajową Izbę
    > Rozliczeniową w najbliższym czasie.

    A co KIR chce definiować? Czy w Trzech Króli będzie dzień wolny czy roboczy?

  • 5. Data: 2010-02-02 22:21:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    [...]

    > A co KIR chce definiować? Czy w Trzech Króli będzie dzień wolny czy roboczy?

    Mniej więcej. I to jest serio wbrew pozorom.
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 6. Data: 2010-02-03 01:01:40
    Od: z...@o...pl

    > Zleciłem właśnie przelewy do ZUS za luty,marzec itd. aż do listopada
    > 2010. Jednak próba zlecenia przelewu za grudzień 2010 (z datą
    > 10.01.2011) zakończyła się komunikatem "Brak opisu".

    A po co zlecać przelewy na 2011 skoro wysokość składek na 2011 jest nieznana?

  • 7. Data: 2010-02-03 06:22:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.02.10 02:01, z...@o...pl pisze:

    > A po co zlecać przelewy na 2011 skoro wysokość składek na 2011 jest nieznana?

    składkę za grudzień 2010 opłaca się w styczniu 2011.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2010-02-03 07:08:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 02:01:40 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
    napisał(a):

    > A po co zlecać przelewy na 2011 skoro wysokość składek na 2011 jest
    > nieznana?

    Nie tylko na 2011. Nieznana jest nawet stawka wypadkowej za kwiecień 2010
    r.