  • 1. Data: 2004-09-01 19:55:17
    Temat: zgubienie/kradziez dokumentu-odpowiedz policji
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    "Uprzejmie Pania informuję, iż w przypadku utraty dokumentów, w wyniku
    kradzieży bądź zgubienia, należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie
    najbliższą jednostkę Policji oraz instytucję, która wydała ten dokument."

    napisze do nich jeszcze raz, moze podadza jakas podstawe prawna i co robic,
    gdy jednak policja odmawia przyjecia zgloszenia.

  • 2. Data: 2004-09-01 20:38:10
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Ruua wrote:
> [...]
    > napisze do nich jeszcze raz, moze podadza jakas podstawe prawna i co
    > robic, gdy jednak policja odmawia przyjecia zgloszenia.

    Z ciekawości: kto tak uprzejmie informuje? Bo to jest chyba nowy wątek?

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-09-02 06:09:45
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości: kto tak uprzejmie informuje? Bo to jest chyba nowy wątek?

    spojrz na tytul posta i wszystko stanie sie jasne.

  • 4. Data: 2004-09-02 16:06:59
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Ruua wrote:
    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > spojrz na tytul posta i wszystko stanie sie jasne.

    Mea culpa ;-)
    Domyślam się że to była policja z internetu, bo taka z okienka na
    komisariacie nie wykona zbędnych ruchów nawet jak samochód kradną - o
    dowodzie osobistym nie wspomnę.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-09-02 22:05:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bogdan B. napisał:
    > Mea culpa ;-)
    > Domyślam się że to była policja z internetu, bo taka z okienka na
    > komisariacie nie wykona zbędnych ruchów nawet jak samochód kradną - o
    > dowodzie osobistym nie wspomnę.

    Przesadzasz. Kiedyś utraciłem dokumenty. Poszedłem na komisariat i w
    ciągu pół godziny miałem wystawione poświadczenie o ich zagubieniu. A
    gdy kiedyś straciłem DO (pewnie utonął w Wiśle ;-) to nawet nie trzeba
    było zgłaszać. Przy wyrabianiu nowego podpisałem oświadczenie, że stary
    jest zgubiony i tyle.

    K.

  • 6. Data: 2004-09-03 14:56:02
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Przesadzasz. Kiedyś utraciłem dokumenty. Poszedłem na komisariat i w
    > ciągu pół godziny miałem wystawione poświadczenie o ich zagubieniu.

    to miales duzo szczescia. ja znam przypadki odmowy.

  • 7. Data: 2004-09-03 14:56:32
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    tak, ta z www.policja.gov.pl :)