  • 1. Data: 2004-09-02 08:30:26
    Temat: IKE w Millennium
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Zrodlo: www.millenet.pl

    Bank proponuje IKE w formie bankowego rachunku oszczędnosciowego oraz IKE
    oparte o fundusze inwestycyjne Millennium TFI.

    a) oparte o fundusze
    Minimalna kwota inwestycji wynosi 100 PLN.
    Przy wypłacie srodków w pierwszym roku trwania umowy Klient będzie
    obcišżany kwotš 100 PLN.

    b) oparte o rachunek
    Minimalna kwota wpłaty na rachunek 100 PLN
    W przypadku wypłaty srodków w pierwszych 12-miesišcach od daty otwarcia
    rachunku Bank pobiera opłatę procentowš w wysokosci:
    - za wypłatę srodków w okresie do 6 miesięcy - brak naliczanych odsetek
    - za wypłatę srodków w okresie od 6 do 12 miesięcy - płatna połowa
    należnych odsetek
    Po pierwszym roku trwania umowy Bank nie pobiera opłat za wypłaty bšdz
    przeniesienie rachunku, a Klient otrzymuje pełne odsetki.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2004-09-02 08:31:25
    Temat: Re: IKE w Millennium
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > b) oparte o rachunek

    Zapomnialem dodac:
    Oprocentowanie depozytu wynosi 6,5% w skali roku.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2004-09-02 08:43:58
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Mbank na e-max daje ponad 7%. Mam to konto, ale moj pracodawca nie dal mi
    pensji za sierpien i mam tylko 80 PLN

    Leszek :)

  • 4. Data: 2004-09-02 15:28:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 10:43:58 +0200, "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Mbank na e-max daje ponad 7%. Mam to konto, ale moj pracodawca nie dal mi
    >pensji za sierpien i mam tylko 80 PLN

    Gdzie ty widzisz to 7%?