  • 1. Data: 2006-06-28 16:10:01
    Temat: zaliczka za wczasy, walek?
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    Zobaczyłem na allegro ciekawą ofertę z wczasami nad morzem (dużo
    pozytywów)... Są wolne terminy, oczywiście zaliczka na konto, numer
    konta: 8919401076503387xx00000000

    No i ok, robie przelew z mBanku i mi się pojawia że bank odbiorcy to
    Lukas bank, oddział Wrocław! A ja jadę do Dźwirzyna! No i teraz pytanie:
    to jakiś wałek? Czy może przy wszystkich numerach lukas banku pojawia
    się odział wrocław?

    Z góry dzieki za odp, nie chciałbym wyrzucić kilkaset złotych w błoto.

  • 2. Data: 2006-06-28 16:17:05
    Temat: Re: zaliczka za wczasy, walek?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Hotmaster napisał(a):
> [...]
    > Lukas bank, oddział Wrocław! A ja jadę do Dźwirzyna! No i teraz pytanie:
    > to jakiś wałek? Czy może przy wszystkich numerach lukas banku pojawia
    Moze wlasciciel 'noclegowni' mieszka na stale we wroclawiu, tam jest
    zameldowany, kwatera nad morzem zajmuje sie kto inny i stad ten adres
    wroclawski?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-06-28 16:19:07
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    badzio napisał(a):
    > Moze wlasciciel 'noclegowni' mieszka na stale we wroclawiu, tam jest
    > zameldowany, kwatera nad morzem zajmuje sie kto inny i stad ten adres
    > wroclawski?

    Zakładając że tak nie jest (z tego co rozmawiałem z panem) to czy jest
    możliwe żeby konto założone na pomorzu identyfikowało się jako oddział
    wrocław? A może to jakieś internetowe konto? (tak jak kiedyś mbank
    zawsze się identyfikował jako oddział w łodzi)

    pzdr.

  • 4. Data: 2006-06-28 16:21:12
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "Hotmaster" <h...@w...fr.pl> napisał w wiadomości
    > Zobaczyłem na allegro ciekawą ofertę z wczasami nad morzem (dużo
    > pozytywów)... Są wolne terminy, oczywiście zaliczka na konto, numer konta:
    > 8919401076503387xx00000000

    ja tam sie nie znam, ale czy wrocławianin nie może mieć domku na morzem ?

  • 5. Data: 2006-06-28 16:44:45
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    swiatowid napisał(a):

    > ja tam sie nie znam, ale czy wrocławianin nie może mieć domku na morzem ?

    Dzwoniłem i wyjaśniałem... Konto jest założone i prowadzone w
    Kołobrzegu, widocznie lukas bank w systemie nie ma tak "małej"
    miejscowości i pokazuje "wrocław"... Przynajmniej mam nadzieję że tak
    jest bo kasę już przelałem :P. Normalnie bym się nie obawiał ale wiecie
    jak to jest na allegro...

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2006-06-28 17:00:48
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    Lukas nie ma numerów rozliczeniowych osobnych dla każdego oddziału, coś jak
    mBank - zakładałeś konto w mKiosku w Krakowie a pokazuje ze konto w Łodzi ;)
    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 7. Data: 2006-06-28 18:45:42
    Od: zbig <z...@p...com>

    Hotmaster napisał(a):

> [...]
    > miejscowości i pokazuje "wrocław"... Przynajmniej mam nadzieję że tak
    > jest bo kasę już przelałem :P. Normalnie bym się nie obawiał ale wiecie

    witam
    ja zakładałem w wawie i mam też 19401076 a więc pewnie nie mają podziału
    na oddziały tak jak PKO czy inne BGZ

  • 8. Data: 2006-06-29 07:30:14
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    zbig wrote on 2006-06-28 20:45:
    > witam
    > ja zakładałem w wawie i mam też 19401076 a więc pewnie nie mają podziału
    > na oddziały tak jak PKO czy inne BGZ
    Potwierdzam, też Lukas w Wawie i też przy przelewach na to konto
    pokazuje Lukas Bank O/Wrocław

    Michał M

  • 9. Data: 2006-06-29 09:38:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > Lukas nie ma numerów rozliczeniowych osobnych dla każdego oddziału, coś jak
    > mBank - zakładałeś konto w mKiosku w Krakowie a pokazuje ze konto w Łodzi ;)

    Nie tylko Lukas i mBank (MultiBank). Z większych banków np. BPH też tak ma.

    Marek

  • 10. Data: 2006-06-29 13:51:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hotmaster [###h...@w...fr.pl.###] napisał:
> [...]
    pytanie:
    > to jakiś wałek? Czy może przy wszystkich numerach lukas banku

    Zadzwoń do LUKAS Banku dla pewności, ale wiele banków ma tę
    właściwość, że mają osobny oddział rozliczeniowy dla prowadzenia
    rachunków bankowych i wówczas wszystkie rachunki w takim banku są
    identyfikowane jednym oddziałem - zupełnie innym, niż ten, w którym
    zakłada się konto. Wrocław, to siedziba centrali LUKAS Bank SA, więc
    myślę, ze w tym wypadku o to właśnie chodzi. Ale taką informację
    spokojnie dostaniesz przez telefon w dowolnym banku.