  • 21. Data: 2004-02-19 23:04:38
    Temat: Re: zajecie konta przez US
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik 666 napisał:

    > Ciekawi mnie taka sytuacja: masz saldo -0,01 zł (powiedzmy: cokolwiek na
    > debecie), wpływa tytuł egzekucyjny z US, bank oczywiście nie ma z czego
    > przelać więc nie wykonuje tytułu (choć w niektórych bankach być może jest
    > ryzyko, że zrealizują w ramach linii kredytowej).
    > Jak długo w banku taki tytuł "leży"?
    > Np. 3 dni, czy raczej do skutku,

    do skutku.

  • 22. Data: 2004-02-20 00:57:39
    Od: "alek" <a...@g...pl>

    "gasper" <g...@p...com> wrote in message
    > Użytkownik "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl> napisał w wiadomości

    > dostanie
    > >
    > dzwonilem do banku - moge przyjsc do oddzialu macierzystego i wyplacic 3
    > srednie krajowe - mam tez napisac im zlecenie na pismie o zrobienie
    przelewu
    > do US na zaległą kwote, wtedy moze szybciej mi reszte kasy odblokują -
    dziwi
    > mnie jednak to, ze wczoraj jak bylem w innym oddziale nic mi nie chcieli
    > wyplacic, a wg prawa powinni

    Całkiem niedługo będziemy chodzić z elektrodami wszczepionymi do
    odpowiednich miejsc w mózgu.
    Windykacja - ból
    Zapłata - orgazm

  • 23. Data: 2004-02-20 20:53:14
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    miła
    > Pani mówi, że mam zablokowane konto. Równoczesnie dzwoni siostra z info,
    ze
    > przyszło pismo z US, że na wniosek UW w Poznaniu mam zablokowane konto z
    > powodu nie zaplacenia za mandat .... 100 zł. Kiedyś miałem podobną
    > sytuacje, ale zdjęto mi z konta zaległą kwote i było po sprawie. A teraz
    > zablokowano środki kilkaset razy przewyższające kwote mandatu... czy to
    jest
    > zgodne z prawem? Pisemko z US będę miał w ręce dopiero jutro ....

    To juz drugi post ostatnio dotyczacy BZWBK i chyba ten typ tak ma, tzn.
    pomimo, ze w zajeciu jest wyraznie okreslona kwota blokuja wszystko - nawet
    jezel przekracza to kwote zajecia. Sluza Ci roszczenia odszkodowawcze wobec
    BZWBK, bo zablokowanie rachunku we wskazanym przez Ciebie zakresie jest
    oczywiscie wadliwe.
    A jest to rzeczywiscie przestroga, zeby urzedom skarbowym nie podawac wiecej
    informacji niz wymaga tego ustawa i ... nie stwarzac sytuacji dajacych us
    podsawe do wszczecia egzekucji.

    Pozdrawiam, Grzegorz
    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 24. Data: 2004-02-21 13:46:16
    Od: "gasper" <g...@p...com>

> [...]
    jest
    > zgodne z prawem? Pisemko z US będę miał w ręce dopiero jutro ....

    bank wykonał przelew do US na zaleglą kwote - ale pobrał za przelew 12 zł -
    nie zeby to było duzo ale czy mam podstawy sądzić, że mnie naciągają?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2004-02-22 01:35:07
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    gasper wrote:
    > bank wykonał przelew do US na zaleglą kwote - ale pobrał za przelew 12 zł -
    > nie zeby to było duzo ale czy mam podstawy sądzić, że mnie naciągają?

    a to na pewno przelew, a nie koszty egzekucji?

    KG

  • 26. Data: 2004-02-23 17:04:59
    Od: "news.onet.pl" <d...@p...onet.pl>

    Bank nie może zablokować konta tylko realizuje tytuł z US i przesyła kasę
    (blokada środków do wysokości zajęcia)
    Z reguły za realizację tytułów wykonawczych jest pobierana ekstra prowizja +
    za przelew

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2004-02-23 23:49:54
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "news.onet.pl" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (blokada środków do wysokości zajęcia)
    > Z reguły za realizację tytułów wykonawczych jest pobierana ekstra prowizja

    a zalozymy sie???

  • 28. Data: 2004-05-07 21:49:14
    Od: <j...@p...onet.pl>

  • 29. Data: 2004-05-07 23:43:06
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    w panstwie chaosu i bezprawia jak u nas - bywa, ze bank bawi sie w sad i
    sejm - ale faktem pozostaje, ze NIE ma do tego prawa

  • 30. Data: 2004-05-08 05:46:49
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > w panstwie chaosu i bezprawia jak u nas - bywa, ze bank bawi sie w sad i
    > sejm - ale faktem pozostaje, ze NIE ma do tego prawa

    ok, ok. ale ja nie biore udziału w dyskusji :)))
    poprzedni mój post dostał sie tu przez pomyłkę, niczego nie miał wnosić, i
    jedynie wyglądało to tak, jakbym to ja napisła słowa "a zalozymy sie???".
    jednak wyjaśniam - ja tego nie napisalem, a post nadany przeze mnie to
    pomyłka - przepraszam i uśmiecham się ;)

    zbyszko