  • 31. Data: 2004-05-08 17:53:50
    Temat: Re: zajecie konta przez US
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > bank wykonał przelew do US na zaleglą kwote - ale pobrał za przelew 12 zł  -
    > nie zeby to było duzo ale czy mam podstawy sądzić, że mnie naciągają?

    nie. sprawdz taryfe oplat i prowizji. np. w mbanku sa pozycje:

    * Opłata za realizację tytułu wykonawczego - za kazdy wykonany przelew - 10 zł
    * Opłata za realizację dyspozycji stanowiących zwolnienie od zajęcia
    wierzytelności pieniężnych z rachunku - za każdy wykonany przelew - 4 zł

    obie oplaty sa wyzsze niz standardowe pobierane za przelewy.

    pozdr.
    marcin