  • 1. Data: 2003-10-30 16:53:10
    Temat: zagubiony bnankowy tytuł egzekucyjny
    Od: "corteez1" <c...@i...pl>

    mam następujący problem - zagubiliśmy gdzieś bankowy tytuł egzekucyjny w
    pracy (po otrzymaniu klauzuli wykonalności z sądu) - nie był wykorzystany u
    komornika, ani nigdzie

    czy można dostać taki sam bte jeszcze raz ? jak zrobić żeby sąd nam wydał
    jeszcze jeden np. odpis czy jakiś wturopis??? nadmieniam że minął ważności
    oświadczenia dłużnika o dobrowolnym poddaniu się egzekucji)

  • 2. Data: 2003-10-30 22:51:42
    Temat: Re: zagubiony bnankowy tytuł egzekucyjny
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "corteez1" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ważności
    > oświadczenia dłużnika o dobrowolnym poddaniu się egzekucji)

    Skoro została nadana klauzula wykonalności, to zastosuj procedurę z art. 794
    kpc.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-10-30 23:12:55
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

> [...]
    ważności
    > oświadczenia dłużnika o dobrowolnym poddaniu się egzekucji)

    Istnieje tryb wydania tytulu wykonawczego wzamian za utracony, konieczny w
    tym zakresie jest wniosek do sadu, ktory wydal utracony tytul.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 4. Data: 2003-10-31 05:58:24
    Od: "corteez1" <c...@i...pl>

    > Skoro została nadana klauzula wykonalności, to zastosuj procedurę z art.
    794
    > kpc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    mógłbyś mi powiedzieć co dokładnie mam zrobić ? gdyż nie wiem o czym mówi
    art. 794 kpc???
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-10-31 12:44:01
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik corteez1 pisze:

    > mógłbyś mi powiedzieć co dokładnie mam zrobić ? gdyż nie wiem o czym mówi
    > art. 794 kpc???
    "Ponowne wydanie tytułu wykonawczego zamiast utraconego może nastąpić
    jedynie na mocy postanowienia sądu wydanego po przeprowadzeniu rozprawy.
    Na ponownie wydanym tytule wykonawczym czyni się wzmiankę o wydaniu go
    zamiast tytułu pierwotnego. W postępowaniu tym sąd ogranicza badanie
    do faktu utraty tytułu wykonawczego."

  • 6. Data: 2003-11-03 20:15:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > 794

    > mógłbyś mi powiedzieć co dokładnie mam zrobić ? gdyż nie wiem o czym mówi
    > art. 794 kpc???

    Wystawiasz BTE i nie znasz podstawowych przepisów ich dotyczących??? I nawet
    nie chce Ci się przeczytac odpowiedniego przepisu...
    Pozostawię bez komentarza.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-11-05 06:39:25
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
> [...]

    > pracy (po otrzymaniu klauzuli wykonalności z sądu) - nie był wykorzystany u
    Sprawdź czy wnosiłeś o dostarczenie wierzycielowi BTE z klauzulą.
    Jeśli tak, to sprawdź jeszcze czy dostałeś BTE z klauzlą z sądu.
    Być może sąd przysłał jeno postanowienie ;-)
    Być może nie tylko Ty masz bałagan...
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 8. Data: 2003-11-05 06:40:29
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Tomasz pisze:

> [...]

    > Wystawiasz BTE i nie znasz podstawowych przepisów ich dotyczących??? I nawet
    > nie chce Ci się przeczytac odpowiedniego przepisu...
    Ej! Co się czepiasz użytkownika corteez1?
    Toć nie wiesz, że w bankach tera wystawia sie BTE jednym
    kliknięciem myszki? Klik i siup lub bzzy bzyyk - wychodzi
    z drukarki. A do kopertowania nie trza znać kpc.

    ;->
    --
    ( . '">
    ) L_