  • 1. Data: 2003-10-30 15:30:43
    Temat: Instrumenty hipoteczne
    Od: Piotr Rządziński <p...@s...wne.uw.edu.pl>

    Witam!! Mam drobny problem. Jestem studentem Ekonomii, i na przedmiocie instrumenty
    finansowe otrzymałem temat \"intrumenty hipoteczne\" i tu pojawił się pewien
    problem... nie bardzo wiem gdzie szukac takich informacji. Jedynymi instrumentami
    hipotecznymi jakie udalo mi się namierzyć są kredyty hipoteczne,a to wydaje mi za
    mało. Tak więc prosiłbym osoby mające jakąś wiedzę na ten temat o pomoc tj.
    napisanie jakimi instrumentami powinienem się zająć.

    Z góry dzięki
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-10-30 15:44:00
    Temat: Re: Instrumenty hipoteczne
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Rządziński <p...@s...wne.uw.edu.pl> wrote:
> [...]
    > Tak więc prosiłbym osoby mające jakąś wiedzę na ten temat o pomoc tj.
    > napisanie jakimi instrumentami powinienem się zająć.

    Podazaj za bialym.. ekhem to nie ta bajka
    Poszukaj cos o hipotecznych listach zastawnych i w ogole o specyfice banku
    hipotecznego - to powinno Ci pomoc