  • 1. Data: 2003-10-30 14:39:49
    Temat: Zakup biletu online
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    Witam

    Zamierzam zakupić przelot i hotel w Stanach. Czy podając dane karty mam
    podać swój adres w Polsce, czy tez adres, gdzie będę przebywał w Stanach? Na
    formularzu są pola State i Zip, wiec niby chodzi o Stany, ale z drugiej
    strony slyszałem, że jak poda się inny adres niż swój, to mogą być kłopoty z
    autoryzacją.

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 2. Data: 2003-10-30 14:50:57
    Temat: Re: Zakup biletu online
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 30 Oct 2003 15:39:49 +0100, "Lucar" <a...@y...com> wrote:

> [...]
    >strony slyszałem, że jak poda się inny adres niż swój, to mogą być kłopoty z

    Swój adres.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-10-30 14:54:16
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Lucar napisał:

> [...]
    > strony slyszałem, że jak poda się inny adres niż swój, to mogą być kłopoty z

    Ja od dłuższego czasu wszędzie najpierw podaję
    miasto Kosmos i ulicę Galaktyczną 1. Rzadko gdzie
    nie przechodzi...

    W Twoim przypadku co podasz nie ma chyba
    znaczenia - ważne by transakcja została przyjęta.
    Jak jednego nie przyjmie, podaj drugie.

    Szy.

  • 4. Data: 2003-10-30 15:45:28
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Lucar" <a...@y...com> wrote in message
> [...]
    > strony slyszałem, że jak poda się inny adres niż swój, to mogą być kłopoty

    Amerykanie uważają, że świat się kończy na Ameryce i uznają tylko swój
    format adresu.
    Wpisz cokolwiek, co przejdzie. Ważne, żeby ewentualny adres wysyłki był tam
    gdzie to ma rzeczywiście dojść.

  • 5. Data: 2003-10-30 19:28:05
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    "poilkj" <p...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > format adresu.
    > Wpisz cokolwiek, co przejdzie. Ważne, żeby ewentualny adres wysyłki był

    Dokładnie! Wyszło w końcu na to, że podalem polski adres, a State i Zip
    amerykańskie, bo inaczej za nic nie chciało przyjąć :-)

    --
    Pozdr
    Lucar