  • 11. Data: 2004-05-28 20:00:12
    Temat: Re: zadatek i kredyt - jak liczony jest wlasny wklad?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 May 2004 19:43:28 +0200, k...@g...pl (Konlin) wrote:

    >Tak. Nie zapomnij też o wpisaniu konieczności wymeldowania wszystkich
    >osób do czasu przekazania Tobie mieszkania.

    a jakie to ma znaczenie? Przecież fakt zameldowania nie daje żadnych
    praw do lokalu?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-05-28 20:34:17
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > a jakie to ma znaczenie? Przecież fakt zameldowania nie daje żadnych
    > praw do lokalu?

    zameldujesz mnie u siebie?

    kursor

  • 13. Data: 2004-05-28 20:38:39
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Jarek,

    W Twoim liście datowanym 28 maja 2004 (22:00:12) można przeczytać:

    > a jakie to ma znaczenie? Przecież fakt zameldowania nie daje żadnych
    > praw do lokalu?

    A jak chętnie byś kupił mieszkanie w którym są zameldowane obce osoby?
    Poza tym jest coś takiego jak ochrona lokatorów czy coś podobnego.
    W każdym razie, tak mi doradził mój notariusz :))

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "The band is just fantastic, that is really what I think.
    Oh by the way, which one's Pink?"

  • 14. Data: 2004-05-29 10:25:35
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 28 May 2004 22:34:17 +0200, "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    wrote:

    >zameldujesz mnie u siebie?

    a co to ma do rzeczy? Napisz dlaczego uważasz, że wymeldowanie jest
    tak ważne.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-05-29 10:27:13
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 May 2004 22:38:39 +0200, k...@g...pl (Konlin) wrote:

    >A jak chętnie byś kupił mieszkanie w którym są zameldowane obce osoby?

    a bo ja wiem? BTW: czy jako właściciel mogę ich wymeldować?

    >Poza tym jest coś takiego jak ochrona lokatorów czy coś podobnego.
    >W każdym razie, tak mi doradził mój notariusz :))

    Jak się wyprowadzą to jaka ochrona?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2004-05-29 10:46:56
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > a co to ma do rzeczy? Napisz dlaczego uważasz, że wymeldowanie jest
    > tak ważne.

    no, normalnie...
    jestem gdzies zameldowany - mam prawo tam mieszkac, nie?
    przyjde z policja i sprobuj mnie nie wposcic
    a sprobuj mnie wymeldowac!
    moze Ci sie uda, po kilku latach i po kilku(nastu) wizytach w sadzie

    kursor

  • 17. Data: 2004-05-29 11:40:56
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Jarek,

    W Twoim liście datowanym 29 maja 2004 (12:27:13) można przeczytać:

    > a bo ja wiem? BTW: czy jako właściciel mogę ich wymeldować?

    Nie wiem ale wydaje mi się że gdybyś mógł to nie byłoby problemu i nie
    trzeba by było tego zapisywać w akcie. Ale z prawem nie mam wiele do
    czynienia, miałem zaufanego notariusza a mieszkanie kupowałem od
    znajomego.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Did you see the frightened ones?
    Did you hear the falling bombs?"

  • 18. Data: 2004-05-29 13:33:11
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 29 May 2004 12:46:56 +0200, "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    wrote:

    >jestem gdzies zameldowany - mam prawo tam mieszkac, nie?

    nie. Jak masz umowę, przydział kwaterunkowy, właśność, to możesz.
    Meldunek nie daje Ci żadnych praw do lokalu.

    >przyjde z policja i sprobuj mnie nie wposcic

    a pytałeś na Policji? I powiedzieli, że Ci pomogą?

    >a sprobuj mnie wymeldowac!
    >moze Ci sie uda, po kilku latach i po kilku(nastu) wizytach w sadzie

    meldunek to potwierdzenie faktu zamieszkiwania. Jeśli nie dopełniasz
    obowiązku meldunkowego, to popełniasz wykroczenie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2004-05-29 14:02:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> writes:

> [...]
    > a sprobuj mnie wymeldowac!
    > moze Ci sie uda, po kilku latach i po kilku(nastu) wizytach w sadzie

    Niestety, takie sa przepisy, nazywane nie wiem z jakiego powodu omylkowo
    "prawem". Prawo jest czyms zupelnie niezwiazanym z przepisami, zas jego
    egzekwowanie wymaga chyba wynajecia tzw. "ochrony".
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH