  • 1. Data: 2004-05-28 10:48:02
    Temat: Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Volkswagen Bank direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://www.vwbankdirect.pl/indexnews.html
    Na przełomie marca i kwietnia br. instytut badawczy ARC Rynek i Opinia
    przeprowadził
    na zlecenie Volkswagen Bank direct badanie satysfakcji i lojalności Klientów
    banku. Badanie zostało przeprowadzone przy pomocy ankiety telefonicznej na
    reprezentatywnej próbie Klientów banku. Dziękujemy za pomoc tym z Państwa,
    którzy odpowiadali
    na pytania.

    Pragniemy z satysfakcją poinformować, że łączna ocena zadowolenia z obsługi
    oraz oferty banku wzrosła wobec badania przeprowadzonego w grudniu 2002
    roku. W obu badaniach mierzyliśmy wskaźnik satysfakcji Klientów (Customer
    Satisfaction Index) oraz wskaźnik lojalności Klientów (Customer Loyalty
    Index). Zarówno CSI, jak i CLI wzrosły w porównaniu do poprzedniej fali
    badania osiągając jednocześnie bardzo wysoki poziom. Uzyskane wyniki
    upewniły nas, że przyjęta strategia rozwoju banku spełnia Państwa
    oczekiwania.

    Na szczególną uwagę zasługują dane przedstawiające sposób administrowania
    rachunkami w banku oraz Państwa ocena bezpieczeństwa transakcji wykonywanych
    przez internet. Znacząco wzrosła liczba osób wykorzystujących internetowy
    system e-direct. Towarzyszy temu wzrost oceny bezpieczeństwa transakcji
    wykonywanych przez internet. Cieszymy się, że internetowy kanał korzystania
    z usług banku staje się coraz bardziej popularny wśród Klientów. Zachęcamy
    do dalszego wykorzystywania wszystkich możliwości zarządzania rachunkami
    jakie daje system e-direct.

    Niezależnie od badania satysfakcji i lojalności Klientów ważnych informacji
    na temat korzystania z serwisu internetowego dostarczyła ankieta.
    Dysponujemy obecnie lepszą wiedzą na temat mocnych i słabych stron serwisu.
    Na tej podstawie przygotowujemy modyfikacje i usprawnienia, które mają na
    celu poprawę jakości w obsłudze rachunków
    w internecie oraz łatwiejsze uzyskiwanie potrzebnych informacji. Wszystkim
    Klientom uczestniczącym w ankiecie dziękujemy za ich czas i pomoc.

    Pragniemy podkreślić, że naszym celem jest maksymalizowanie Państwa
    zadowolenia
    z korzystania z usług banku. W roku bieżącym oraz w latach następnych
    będziemy podejmowali nowe inicjatywy oraz będziemy wprowadzali nowe usługi.
    Celem naszych działań będzie zwiększenie wygody korzystania z usług banku, a
    także optymalizacja palety produktów bankowych. Jesteśmy przekonani, że
    wprowadzane zmiany zwiększą Państwa satysfakcję ze współpracy z Volkswagen
    Bank direct.

    Serdecznie dziękujemy za dotychczasowe korzystanie z usług banku oraz dobrą
    ocenę naszej pracy!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-28 11:10:38
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    nie ma to jak refleks...

    GP

  • 3. Data: 2004-05-28 11:56:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    > ten nius to ma tak, ze dwa miechy jak nic....

    heheh, ale ja tam go na pbb nie widzialem ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-28 12:01:07
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    ten nius to ma tak, ze dwa miechy jak nic....

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-05-28 12:25:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    >
    > Pragniemy z satysfakcją poinformować, że łączna ocena zadowolenia z
    > obsługi oraz oferty banku wzrosła wobec badania przeprowadzonego w

    Taki tekst presyłali razem z pakietami startowymi dla nowych klientów VW
    Bank Direct, chyba po to, żeby podkreślić jak to u nich dobrze :)

    K.

  • 6. Data: 2004-05-28 20:20:07
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    napisał:

    > heheh, ale ja tam go na pbb nie widzialem ;)

    Czy w zwiazku z powyzszym masz nam zamiar zaserwowac
    rowniez i inne 'nowosci', poczawszy od "De Bello Galico" ?
    :>

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski