  • 1. Data: 2010-02-08 19:54:33
    Temat: z jakiego bankomatu AmeX
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Hej
    Mam małą niedrożność finansową i potrzebuję na cito wybrać pare tysięcy z KK
    Amex z Mille
    W jakim bankomacie to mi się uda?
    Arek

  • 2. Data: 2010-02-08 20:38:51
    Temat: Re: z jakiego bankomatu AmeX
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 20:54:33 +0100, turczy napisał(a):

    > Hej
    > Mam małą niedrożność finansową i potrzebuję na cito wybrać pare tysięcy
    > z KK Amex z Mille
    > W jakim bankomacie to mi się uda?

    W takim który obsługuje karty Amex, to raz, a dwa to Twoja karta powinna
    umożliwiać wypłatę odpowiedniej ilości gotówki - odpowiednie limity.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-02-08 20:54:18
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    http://tinyurl.com/ydtpuhm

  • 4. Data: 2010-02-08 23:28:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hkpq5c$jvs$...@n...dialog.net.pl...
    > Hej
    > Mam małą niedrożność finansową i potrzebuję na cito wybrać pare tysięcy z
> [...]

    Obawiam się, że w żadnym. O ile nie zmieniałeś tego, Millennium ma bardzo
    niskie domyślne limity dla transakcji gotówkowych. 1000 zł dla zielonego
    oraz 3000 zł dla żółtego Amexa.

    Prawidłowym rozwiązaniem wydaje mi się wykonanie przelewu deklarowanego jako
    spłata zadłużenia w innym banku. Przelewu takiego można dokonać w oddziale
    banku. Prowizja za przelew to 1%, natomiast prowizja za transakcję
    bankomatową to 3%.

  • 5. Data: 2010-02-09 13:44:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-08 21:54, Josh01 wrote:

    > http://tinyurl.com/ydtpuhm

    Mógłbyś podawać (też) link bezpieczny ?

    witrak()

  • 6. Data: 2010-02-10 10:36:20
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 9 Lut, 14:44, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Mógłbyś podawać (też) link bezpieczny ?
    >
    > witrak()

    taki jak ten ? :
    http://amex.via.infonow.net/locator/AmexListLoadActi
    on.do?isCountryChange=true&country=POL&street1=&city
    =&postalCode=&searchCustom__numResults=15_map

  • 7. Data: 2010-02-10 12:43:33
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 10 Lut, 11:36, Josh01 <j...@g...com> wrote:
> [...]

    http://amex.via.infonow.net/locator/cash/
    ten będzie lepszy :)

  • 8. Data: 2010-02-10 21:29:44
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-10 11:36, Josh01 wrote:

    > taki jak ten ? :
    > http://amex.via.infonow.net/locator/AmexListLoadActi
    on.do?isCountryChange=true&country=POL&street1=&city
    =&postalCode=&searchCustom__numResults=15_map

    Nie, taki jak ten:
    http://preview.tinyurl.com/ydtpuhm

    witrak()

  • 9. Data: 2010-02-11 19:43:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 09 Feb 2010 14:44:26 +0100, witrak() wrote:

    > Mógłbyś podawać (też) link bezpieczny ?

    Mozna samemu w prosty sposób zadbać, by taki link był bezpieczny:
    http://tinyurl.com/preview.php

    Niestety wymaga to oczywiście zapisania ustawienia w ciastkach.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2010-02-12 11:04:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-11 20:43, Marcin Mokrzycki wrote:

    > Mozna samemu w prosty sposób zadbać, by taki link był bezpieczny:
    > http://tinyurl.com/preview.php
    >
    > Niestety wymaga to oczywiście zapisania ustawienia w ciastkach.

    I z tego powodu nie używam.

    Ale są inne serwisy, gdzie dostaje się do skopiowania dwa linki:
    jeden zwykły a drugi bezpieczny. Od strony piszącego - żaden
    problem, od strony paruset osób korzystających - strata czasu.

    Podobnie nie rozumiem, dlaczego ludzie (na szczęście na pbb rzadko)
    uparcie podają linki do artykułów w serwisach, które są dostępne za
    darmo tylko przez parę godzin/dni (np. gazeta.pl). Po paru dnioach
    taki list jest bezwartościowy. A zacytowanie zasadniczej części
    tekstu nie kosztuje wiele, a jeszcze pozwala zasygnalizować te
    treści, które autor postu uważa za najważniejsze.

    witrak())