  • 1. Data: 2010-02-08 19:54:47
    Temat: Kredyt hipoteczny na 4 lata - gdzie szukać?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Witam!

    Poszukuję oferty na kredyt mieszkaniowy - chodzi o zniesienie
    współwłasności mieszkania przez wykupienie od współwłaściciela jego części.

    Parametry kredytu:
    Kwota: 50 000zł (w PLN)
    Okres spłaty - 4 lata, z możliwością wcześniejszej spłaty.
    Zabezpieczenie - wpis do KW mieszkania (wartość nieruchomości 100 000 zł).

    Na pierwszym miejscu stawiam możliwość wcześniejszej spłaty, a także
    możliwość zawieszenia spłat na jakiś czas, koszt kredytu jest na drugim
    miejscu.
    Które banki zaczepić?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 2. Data: 2010-02-09 07:10:06
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na 4 lata - gdzie szukać?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Adam Płaszczyca pisze:
> [...]
    >
    > Na pierwszym miejscu stawiam możliwość wcześniejszej spłaty, a także
    > możliwość zawieszenia spłat na jakiś czas, koszt kredytu jest na drugim

    ja sam się zdecydowałem na podobny kredyt (30 000 na 4 lata) na mały
    remont. Wybrałem jeden z banków spółdzielczych - wcześniejsza spłata bez
    żadnych opłat, szacowany całkowity koszt kredytu 33 000
    (oprocentowanie < 6%). Do kwoty 30 000 nie trzeba robić hipoteki.

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-09 21:55:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 08:10:06 +0100, krzysiek napisał(a):

> [...]
    > żadnych opłat, szacowany całkowity koszt kredytu 33 000
    > (oprocentowanie < 6%). Do kwoty 30 000 nie trzeba robić hipoteki.

    Ze spółdzielczymi jest niestety mały problem - otóż one są ograniczone
    terytorialnie. Nieruchomość jest dość daleko od miejsca, gdzie mieszkam,
    więc jeśli bym wziął kredyt, to tylko w banku który jest w okolicach tejże
    nieruchomości.
    Tylko w razie jakiegokolwiek załatwiania trzeba wtedy jeździć, a to mi się
    niespecjalnie uśmiecha. Więc raczej jakiś komercyjny.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2010-02-10 19:08:52
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 8 Lut, 20:54, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
> [...]
    > Okres spłaty - 4 lata, z możliwością wcześniejszej spłaty.
    > Zabezpieczenie - wpis do KW mieszkania (wartość nieruchomości 100 000 zł).

    kokos.pl :)

    --
    plusz