  • 1. Data: 2010-02-08 16:14:23
    Temat: OF - polisolokata
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Znajomy zadal mi ciekawe pytanie:
    twierdzi, ze załozył polisolokate w OF na kwote 10.000, wazna jakos do
    konca stycznia.
    Kase wysłał przelewem.
    I teraz ponoc sprawdził - lokaty nie ma ponoc na stronie Of (nie widzi jej
    po zalogowaniu), kasa rowniez nie wrociła na konto.
    Zadzwonił złozyc reklamacje do OF, gdzie lokate (ubezpieczenie) zakładał, a
    ci mowia mu, ze ma sie zglosic do TU Europa, bo oni sa tylko posrednikiem.
    Rzeczywiscie tak jest, ze lokate wykupywana w OF ma reklamowac w TU Europa,
    a to OF nie powinno składac reklamacji dalej?
    Jest jakies logiczne wytłumaczenie, gdzie moze byc ta kasa?

  • 2. Data: 2010-02-08 22:47:52
    Temat: Re: OF - polisolokata
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.02.08 17:14, Budzik pisze:
> [...]
    > Rzeczywiscie tak jest, ze lokate wykupywana w OF ma reklamowac w TU Europa,
    > a to OF nie powinno składac reklamacji dalej?

    1. Wystarczy zajrzeć do regulaminu lokaty.
    2. Zakładacie, że OF was okłamuje ?

    > Jest jakies logiczne wytłumaczenie, gdzie moze byc ta kasa?

    Być może tam, gdzie OF twierdzi, że jest. W TU Europa.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2010-02-09 00:57:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MAR m...@s...org ...

    > 1. Wystarczy zajrzeć do regulaminu lokaty.

    to poleciłem zrobic w pierwszej kolejnosci :)

    > 2. Zakładacie, że OF was okłamuje ?

    to bardziej jest pytanie, czy to normalna polityka ze kupuje lokate w OF,
    ale potem OF umywa juz rece.
    To tak, jakbym reklamacje dotyczącą karty platniczej zamiast składac w
    swoim banku, składał bezposrednio w VISA

    > Być może tam, gdzie OF twierdzi, że jest. W TU Europa.

    :)