  • 1. Data: 2010-02-08 13:13:53
    Temat: KK z mBanku - krótkie pytanie.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Okres rozliczeniowy KK kończy mi się 5-go każdego miesiąca. W poprzednim
    miesiącu, w ostatanim dniu (5) dokonałem transkacji, jednakże nie
    została ona ujęta w wyciągu mi przesłanym. Przeszła na kolejny okres
    rozliczeniowy.
    Czy to prawidłowe działanie ze strony banku? Do tej pory wszytskie
    transakcje, nawet te dokonywane w ostatni dzień rozrachunkowy były
    wliczane do standardowego okresu rozliczeniowego - a tym razem mam
    inaczej.
    Jest sens dzownić na infolinię z reklamacją, czy wszystko gra i dać
    sobie spokój?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-02-08 13:23:30
    Temat: Re: KK z mBanku - krótkie pytanie.
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Może wcześniej 5-ego wypadało w dzień roboczy, a teraz nie? Bo cykl
    zamykany w dzień roboczy

    Poza tym nie cieszysz się, że będziesz spłacał transakcję później, a
    nie wcześniej?

  • 3. Data: 2010-02-08 13:24:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 14:13:53 +0100, Seba napisał(a):

> [...]
    > inaczej.
    > Jest sens dzownić na infolinię z reklamacją, czy wszystko gra i dać

    Nie ma sensu dzwonić. Transakcję są zawsze księgowane z kilku dniowym
    opóźnieniem na rachunku karty. Bank zazwyczaj dostaje cudownego
    przyspieszenia księgowania jak zbliża się okres rozliczeniowy dla danej
    karty, no ale jak widać nie zawsze mu się udaje ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-02-08 13:40:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hkp3ad$119$4@inews.gazeta.pl

    > Bank zazwyczaj dostaje cudownego
    > przyspieszenia księgowania jak zbliża się okres rozliczeniowy dla danej
    > karty, no ale jak widać nie zawsze mu się udaje ;)

    Każdy bank czy tylko mBank?
    KK w mBanku nie posiadam, więc nie wiem jak to działa od środka, ale z moich
    obserwacji czasu księgowania transakcji w innych bankach dochodzę do
    wniosku, że mBank pod tym względem działa naprawdę dobrze.

  • 5. Data: 2010-02-08 13:51:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 14:40:16 +0100, Valdi napisał(a):

> [...]
    > moich obserwacji czasu księgowania transakcji w innych bankach dochodzę
    > do wniosku, że mBank pod tym względem działa naprawdę dobrze.

    Każdy bank księguje po 2-3 dniach operacje, to norma. Alior zaczął jakiś
    czas temu księgować także w weekendy -- wcześniej się zdarzało, że
    transakcje piątkowo-sobotnio-niedzielne były księgowane nawet po 5-7
    dniach (później niż te z poniedziałku).

    Najszybszy to jest chyba Polbank. Znakomita większość transakcji
    księgowana jest nazajutrz wieczorem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2010-02-08 14:03:49
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 05:23:30 -0800 (PST), Homzik napisał(a):

    > Może wcześniej 5-ego wypadało w dzień roboczy, a teraz nie? Bo cykl
    > zamykany w dzień roboczy

    5 lutego wypadł w piątek - jednak zawsze bank zanim wysłał zestawienie,
    księgował wszytskie transakcje z tym dniem włącznie.

    > Poza tym nie cieszysz się, że będziesz spłacał transakcję później, a
    > nie wcześniej?

    Problemu nie ma - po prostu lekko minęło się to z moimi zamierzeniami
    finansowymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-02-08 14:12:46
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    A co się dzieje, jeśli 5. dokonuję transakcji, pojawia się blokada (nie obciążenie
    kk), zamykam kartę 5., a dodatkowo 5. jest ostatnim dniem cyklu rozliczeniowego? Na
    wyciągu tej transakcji nie ma, od 6. karta jest już zamknięta i? Pytam w kontekście
    aliora i obowiązku wykonania 4 bodajże transakcji w okresie rozliczeniowym.

  • 8. Data: 2010-02-08 14:38:40
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 8 Lut, 14:51, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > czas temu księgować także w weekendy -- wcześniej się zdarzało, że
    > transakcje piątkowo-sobotnio-niedzielne były księgowane nawet po 5-7

    Oczywiście zaksięguje pod warunkiem, że dostanie rozliczenie
    transakcji. Jeśli rozliczenie przyjdzie po 2 miesiącach to i
    zaksięguje nie wcześniej niż po 2 miesiącach :)

  • 9. Data: 2010-02-08 14:54:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Olgierd" news:pan.2010.02.08.13.51.43@legeartis.org.pl

    > Najszybszy to jest chyba Polbank. Znakomita większość transakcji
    > księgowana jest nazajutrz wieczorem.

    Czy masz możliwość ile czasu średnio Polbank księguje transakcje w
    terminalach obsługiwanych przez eService?

  • 10. Data: 2010-02-08 15:14:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 14:12:46 +0000, lukasm napisał(a):

> [...]
    > jest już zamknięta i? Pytam w kontekście aliora i obowiązku wykonania 4
    > bodajże transakcji w okresie rozliczeniowym.

    Z tego co kojarzę to chyba w większości banków jest taka praktyka (albo
    to jakieś odgórne ustalenia), że po zamknięciu karty generowane są
    jeszcze 3 kolejne wyciągi, dla ewentualnych transakcji, które mogą
    spłynąć na rachunek karty np. takich jaką ty podałeś.

    Xenocide