eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankixero/skan dowodu osobistego w imię czego? › Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
  • X-Received: by 2002:aca:b4c3:: with SMTP id d186mr718606oif.125.1557246319613; Tue,
    07 May 2019 09:25:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:b4c3:: with SMTP id d186mr718606oif.125.1557246319613; Tue,
    07 May 2019 09:25:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.166.216.MISMATCH!1
    36no810629itk.0!news-out.google.com!v189ni990itv.0!nntp.google.com!136no810623i
    tk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 7 May 2019 09:25:19 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <qarjqp$j8r$1@node2.news.atman.pl>
    <5cd15b51$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qarnc4$nm7$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <qarpta$qqd$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <qarsbv$tuj$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <6...@g...com>
    <7...@g...com>
    <a...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Tue, 07 May 2019 16:25:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642673
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 08:35:53 UTC-5 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu wtorek, 7 maja 2019 15:30:05 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    >
    > > I pozostaje pytanie, czy opłaca im się robić osobne procedury dla popaprańców
    >czy jednak potencjalny koszt jest wyższy niż potencjalny zysk - tym bardziej, że >na
    popaprańcach z p.b.b. zwykle nie zarabiają ;P
    > Ot to
    > Procedury maja takie że robią ksero dowodu(zgodnie z prawem zresztą) i 99,99%
    klientów się na to godzi
    > Jakieś pojedyncze osobniki odmawiają zgody na zrobienie skanu dowodu.
    > Ą że są to sporadyczne przypadki to pewnie banki nie widza sensu zmieniać procedur.
    ew w drodze wyjątku zadowolą się jakimś oświadczeniem jak ktoś tu wyżej pisał lub
    jeśli wyjątków nie dopuszczają to zrezygnują z takiego klienta

    Ja to widze inaczej.

    Skanuja bo tak jest latwiej dla nich. DLA NICH.

    Alternatywa:
    Okazanie dokumentu w placowce. OKAZANIE.
    I pisemne oswiadczenie pracownika tej organizacji ze dowod numer taki a taki widzial,
    twarz sie zgadzala, podpis tez.
    Takie oswiadczenie w akta. To jest rownoznaczne ze skanem dowodu.

    Tyle ze wtedy mamy nie tylko bat na pracownika ze waly kreci ale i smrod dla
    instytucji ze na to pozwala.

    Co jest dobre dla klienta.

    Bo klient w sadzie powie: Wysoki sadzie, mnie tam nie bylo. Oni sobie to oswiadczenie
    z sufitu wzieli.

    Aktualnie jak takie cos powie to sad moze zakwestionowac bo skan jednak jakims cudem
    maja, i zdjecie sie zgadza.

    A tak ryzyko bierze na siebie instytucja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1