  • Data: 2019-05-07 20:05:04
    Temat: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-07 o 15:27, Kris pisze:

    > Ostatnio sąsiednia grupę zaspamował typ
    > "Czy potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozwiązać swoje problemy finansowe?
    Rozdajemy pożyczki biznesowe, pożyczki osobiste, kredyty studenckie, kredyty
    samochodowe, pożyczki do wypłaty, kredyty mieszkaniowe, pożyczki bankowe i pożyczki
    na spłatę rachunków. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami:
    (r...@g...com)
    > Numer Whatspp: +13109847151
    > Z poważaniem
    > Pan Tom Scott "
    > Lubię w wolnej chwili z takimi korespondować to mu wysalałem meila ze chcę
    pożyczkę;)
    > Oczywiście ie odpisał ze nie ma problemu, oprocentowanie 3%, 72 raty
    > Jedynie koszt ubezpieczania w kwocie ok 500zł musiałbym wysłać pożyczkodawcy

    Jak będę się kiedyś nudził, to zaproponuję w takiej korespondencji,
    że żeby pożyczyć od kogoś pieniądze, to to musi byc pewna firma
    i dlatego oni musieliby testowo najpierw przelać 500zł na mój rachunek,
    żebym zobaczył czy warto z nimi współpracować.
    Jak będzie OK, to zwracam te 500 i mogę pozyczać :-)