  • Data: 2019-05-07 18:25:19
    Temat: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 08:35:53 UTC-5 użytkownik Kris napisał:

    >czy jednak potencjalny koszt jest wyższy niż potencjalny zysk - tym bardziej, że >na
    popaprańcach z p.b.b. zwykle nie zarabiają ;P
    > Ot to
    > Procedury maja takie że robią ksero dowodu(zgodnie z prawem zresztą) i 99,99%
    klientów się na to godzi
    > Jakieś pojedyncze osobniki odmawiają zgody na zrobienie skanu dowodu.
    > Ą że są to sporadyczne przypadki to pewnie banki nie widza sensu zmieniać procedur.
    ew w drodze wyjątku zadowolą się jakimś oświadczeniem jak ktoś tu wyżej pisał lub
    jeśli wyjątków nie dopuszczają to zrezygnują z takiego klienta

    Ja to widze inaczej.

    Skanuja bo tak jest latwiej dla nich. DLA NICH.

    Alternatywa:
    Okazanie dokumentu w placowce. OKAZANIE.
    I pisemne oswiadczenie pracownika tej organizacji ze dowod numer taki a taki widzial,
    twarz sie zgadzala, podpis tez.
    Takie oswiadczenie w akta. To jest rownoznaczne ze skanem dowodu.

    Tyle ze wtedy mamy nie tylko bat na pracownika ze waly kreci ale i smrod dla
    instytucji ze na to pozwala.

    Co jest dobre dla klienta.

    Bo klient w sadzie powie: Wysoki sadzie, mnie tam nie bylo. Oni sobie to oswiadczenie
    z sufitu wzieli.

    Aktualnie jak takie cos powie to sad moze zakwestionowac bo skan jednak jakims cudem
    maja, i zdjecie sie zgadza.

    A tak ryzyko bierze na siebie instytucja.