  • Data: 2019-05-08 08:13:16
    Temat: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 22:09:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > I zgodziłeś się te wszystkie idiotyzmy przed kamerą robić zeby zostać klientem
    banku?
    > Np w jakiś idiotyczny strój pajacyka byś się też przebrał i przed siedzibą banku
    podskakiwał żeby tylko Tobie konto zgodzili się założyć i stówę wiśni dać?

    O ludziu, ależ zespół USI...
    A przemyślałeś, że to wszystko naprawdę ma sens?
    I pozwala założyć konto w banku w DE bez konieczności wycieczki do Reichu (chocby do
    najbliższej poczty za granicą NRD)?
    A konto w banku poza PL może się w obecnej sytuacji bardzo przydać - oszczędnościom w
    złotówkach już powiedziałem papa, ale co komu po euro czy $ w polskim banku, jak
    wprowadzą grecko-cypryjski limit wypłat?

    Z klaunów zaś się nie śmiej poza występami - ci po szkole cyrkowej są tak
    wysportowani, że naprawdę szacun.