  • 1. Data: 2007-03-02 14:51:36
    Temat: wypowiedziany kredyt hipoteczny
    Od: a...@g...pl

    Witam,
    mam takie pytanie:
    Otóż mam mieszkanie kupione na kredyt. W momenci gdy straciłem pracę
    przestałem regularnie płacić raty. Bank wypowiedział mi umowę i żąda
    ode mnie spłacenia kredytu w całości. Do spłaty pozostało ok. 180
    tyś., a mieszkanie jest warte około 340 tyś. I tu moje pytanie, czy
    można coś zrobić żeby nie stracić tego mieszkania? Już mam stałe
    źródło dochodu, napisałem do banku pismo cele załatwienia polubownego
    całej sprawy, ale dostałem odpowiedź odmowną. Pomóżcie.

  • 2. Data: 2007-03-02 15:04:01
    Temat: Re: wypowiedziany kredyt hipoteczny
    Od: d...@g...com

    On 2 Mar, 15:51, a...@g...pl wrote:
> [...]
    > źródło dochodu, napisałem do banku pismo cele załatwienia polubownego
    > całej sprawy, ale dostałem odpowiedź odmowną. Pomóżcie.

    Nie wiem, jaka była przerwa w płaceniu tego kredytu. Bo sporo od tego
    zależy.
    Ale zamiast pisać porozmawiaj z dyrektorem danej placówki banku.
    Dla banku to też problem.
    Tak się jeszcze zastanawiam, może postarać się o kredyt w innym banku
    na spłatę
    tamtego, ale jesli były długie przerwy w płaceniu rat to taki nowy
    kredyt może być droższy.
    Ale to zawsze coś, poza tym z czasem taki drogi kredyt mozna zamienić
    na tańszy.

    Pozdr
    DD

  • 3. Data: 2007-03-02 15:11:15
    Od: a...@g...pl

    On 2 Mar, 16:04, d...@g...com wrote:

> [...]
    > kredyt może być droższy.
    > Ale to zawsze coś, poza tym z czasem taki drogi kredyt mozna zamienić

    Nie spłaciłem 5 kolejnych rat. Z dyrektorem nie mam szans pogadać bo
    to bank z wrocławia. Bank w którym mam kredyt nie chce już kontynuować
    dalej tej umowy kredytowej, dał mi taką odpowiedź na piśmie. Teraz nie
    mam jeszcze umowy o pracę, ale dostaję stały zasiłek chorobowy z zusu.
    Miałem wypadek co było przyczyną zwolnienia z pracy.

  • 4. Data: 2007-03-02 15:12:11
    Od: a...@g...pl

    On 2 Mar, 16:04, d...@g...com wrote:

> [...]
    > kredyt może być droższy.
    > Ale to zawsze coś, poza tym z czasem taki drogi kredyt mozna zamienić

    Poza tym wiem, że mój bank umieścił mnie na liście niesolidnych
    klientów w BIK-u.

  • 5. Data: 2007-03-02 15:24:30
    Od: d...@g...com

    On 2 Mar, 16:12, a...@g...pl wrote:

    > Poza tym wiem, że mój bank umieścił mnie na liście niesolidnych
    > klientów w BIK-u.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Jest taki bank, który przyznaje takie kredyty dla ludzi z taką
    nieciekawą historią kredytową, oczywiście są wtedy droższe.
    Z tym zasiłkeim może być problem, ale nie daj za wygraną.
    Jesli w okolicach w-wy to może będę w stanie Ci pomóc.

    Pozrd
    DD

  • 6. Data: 2007-03-02 15:29:02
    Od: a...@g...pl

    On 2 Mar, 16:24, d...@g...com wrote:

> [...]
    > Z tym zasiłkeim może być problem, ale nie daj za wygraną.
    > Jesli w okolicach w-wy to może będę w stanie Ci pomóc.

    Okolice Wawy, podeślij mi na maila namiary na siebie.

  • 7. Data: 2007-03-02 15:53:52
    Od: d...@g...com

    On 2 Mar, 16:29, a...@g...pl wrote:

    > Okolice Wawy, podeślij mi na maila namiary na siebie.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    tak, jak jest tj. d...@g...com
    lub d...@o...pl
    Tak się zastanawiałam, że chyba wyjściem może nawet jedynym
    byłoby zdobycie współkredytobiorcy ze zdolnością kredytową,
    na taką kwotę to nie musiałoby być dużo. Wtedy można próbować
    w jednym takim banku.
    Bo w Twojej sytuacji, gdy jeszcze nie ma umowy o pracę,
    tylko zasiłek ch. to nie ma szans.
    Pozdr