    From: a...@g...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wypowiedziany kredyt hipoteczny
    Date: 2 Mar 2007 06:51:36 -0800

    Witam,
    mam takie pytanie:
    Otóż mam mieszkanie kupione na kredyt. W momenci gdy straciłem pracę
    przestałem regularnie płacić raty. Bank wypowiedział mi umowę i żąda
    ode mnie spłacenia kredytu w całości. Do spłaty pozostało ok. 180
    tyś., a mieszkanie jest warte około 340 tyś. I tu moje pytanie, czy
    można coś zrobić żeby nie stracić tego mieszkania? Już mam stałe
    źródło dochodu, napisałem do banku pismo cele załatwienia polubownego
    całej sprawy, ale dostałem odpowiedź odmowną. Pomóżcie.