  • 1. Data: 2007-03-02 19:14:50
    Temat: Kalkulator kredytowy- kto mi wyliczy?
    Od: "grzechu" <z...@g...com>

    Witam! Chciałbym wypłacić z bankomatu 2000 i splacić to w ciagu 12
    miesięcy w równych ratach. Oprocenotwanie karty to 21,90% rocznie.
    Wypłata z bankomatu to 2,6 % min 5pln (karta Lukas maxima) Prowizję za
    wypłatę spłaciłbym od razu a kwotę 2000 chciałbym spłacić w rónych
    ratach. Czy może mi ktoś wyliczyć ile mam spłacać co miesiąc (warunek
    to każdego miesiąca taka sama spłata)? Spłat ma być 12, rata równa,
    spłata w ten sam dzień każdego miesiąca.
    dziekuję z góry!

  • 2. Data: 2007-03-03 00:19:13
    Temat: Re: Kalkulator kredytowy- kto mi wyliczy?
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "grzechu" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > to każdego miesiąca taka sama spłata)? Spłat ma być 12, rata równa,
    > spłata w ten sam dzień każdego miesiąca.

    1 rata = 166,67 + odsetki (36,50) + prowizja (52) = 255,17 PLN
    2 rata = 200,12
    :
    kolejne = 166,67 + odsetki

    odsetki 237,25 PLN
    prowizja 52 PLN

    Oczywiscie ta symulacja zaklada, ze bedziesz splacal kazda rate w tym samym
    dniu, a od wyplaty z bankomatu do pierwszej splaty minie miesiac. Kazde inne
    zachowanie moze wplynac na zmniejszenie lub zwiekszenie odsetek.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2007-03-03 08:20:13
    Od: "grzechu" <z...@g...com>

    On 3 Mar, 01:19, "Piterson" <Piotrek> wrote:
> [...]
    > dniu, a od wyplaty z bankomatu do pierwszej splaty minie miesiac. Kazde inne
    > zachowanie moze wplynac na zmniejszenie lub zwiekszenie odsetek.

    a czy od prowizji za wypłatę z bankomatu i od odsetek bank tez policzy
    odsetki w nastepnym miesiącu?

  • 4. Data: 2007-03-03 10:30:08
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "grzechu" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > a czy od prowizji za wypłatę z bankomatu i od odsetek bank tez policzy
    > odsetki w nastepnym miesiącu?

    Nie, tylko od kapitalu. Poza tym bank nie moze naliczac odsetek od
    naliczonych odsetek.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson