  • 1. Data: 2007-03-02 13:32:48
    Temat: Kupno używanego samochodu w kredycie 50/50
    Od: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam>

    Witam,
    Chciałbym kupić używany samochód, obecnie nie mam całej kwoty (około 60%),
    ale wiem że za kilka miesięcy będe miał reszte. Pytałem w banku o kredyt
    samochodowy i mogę mi udzielić na 2-3 lata o stopie procentowej ok 15%. Mnie
    by najbardziej intersowało rozwišzanie kredytowe typu 50/50 lub 70/30.
    Wiecie może gdzie i czy dałoby się co? takiego załatwić?

    z góry dzięki za info
    PP

  • 2. Data: 2007-03-02 13:36:46
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu w kredycie 50/50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > by najbardziej intersowało rozwi?zanie kredytowe typu 50/50 lub 70/30.
    > Wiecie może gdzie i czy dałoby się co? takiego załatwić?

    taka opcja wystepuje tylko w przypadku zakupu nowego auta od dealera i
    to tylko w czasie okresowych promocji wybranych modeli,
    zaciagnij kredyt na te 2-3 lata i splacisz go wczesniej, oczywiscie
    szukajac kredytu wybierz taki, ktory splacisz wczesniej bez dodatkowych
    oplat

    zwroc uwage na oprocentowanie oraz PROWIZJE, ten drugi parametr wynosi
    czasem nawet kilka %

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-02 14:52:15
    Od: d...@g...com

    On 2 Mar, 14:32, "Piotrek"
    <w...@a...krakow.pl_no_spam> wrote:
> [...]
    > by najbardziej intersowało rozwi zanie kredytowe typu 50/50 lub 70/30.
    > Wiecie może gdzie i czy dałoby się co? takiego załatwić?

    O rety ale wysokie. Bez przesady.
    Oczywiście zależy jeszcze w jakim wieku jest ten samochód.
    Bo jesli masz samochód do 5 lat to na 24 m-ce możesz mieć 10,9% w PLN
    a 6,9% w CHF.

    Pozrd
    DD